تاریخ انتشار: 1396/01/18 13:04
اختصاصی| توپ در زمین چه کسی است؟؛
کد خبر: 218753

تیکی تاکای کمیته انضباطی و کمیته استیناف علیه دوتیم مازنی!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درحالی که رای نهایی درخصوص دیدار خونه به خونه و نساجی را صادر کرده بود، علی اکبر صالحی رئیس کمیته استیناف این رای را غیرقانونی عنوان کرد.
تیکی تاکای کمیته انضباطی و کمیته استیناف علیه دوتیم مازنی!

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که علی اکبرصالحی رئیس کمیته استیناف از جعل یک امضا در جلسه کمیته انضباطی خبر داده بود، این پرونده مجددا به کمیته انضباطی ارجاع داده شد و این کمیته، بااصلاح امضاها و همان رای صادر شده قبلی، این پرونده را مجددا به کمیته استیناف ارجاع داد.

اکنون که پرونده دراختیار کمیته استیناف برای تایید نهایی قرار دارد، این کمیته هنوز پاسخی به رای صادره نداده است و از صحت و سقم رای کمیته انضباطی، هیچ خبری در دسترس نیست و به طرز عجیبی، کمیته استیناف اقدام به سکوت کرده است.

پوربخش، مجری برنامه لیگ یک درحالی که امروز (جمعه) قصد داشت فاز جدیدی از این جریان را در برنامه زنده شبکه ورزش روی آنتن ببرد، علی اکبر صالحی رئیس کمیته استیناف حاضر به پاسخ دادن گوشی تلفن همراه خود نشد تا ابهامات درخصوص رای نهایی این دیدار همچنان ادامه داشته باشد.

تیکی تاکای کمیته انضباطی و کمیته استیناف سبب شده تا هواداران پرشور دو تیم نساجی و خونه به خونه از آینده تیمشان مطلع نباشند و دو کمیته، علیه دو تیم مازنی برخواستند و باید دید در روزهای آتی، چه اخباری از کمیته استیناف به بیرون درج خواهد شد، زیرا توپ در زمین این کمیته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azn7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور هواداران نساجی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا
اختصاصی| اتفاقی بی‌سابقه در فوتبال ایران؛

نتیجه بازی خونه به خونه و نساجی اعلام شد
اختصاصی| کمیته انضباطی اعلام کرد؛

فدراسیون فوتبال ایران در آستانه تعلیق قرار گرفت
اختصاصی| همه چیز علیه نساجی و فدراسیون فوتبال شد؛