تاریخ انتشار: 1402/06/03 17:39
کد خبر: 612

مانچینی با 4500 میلیارد تومان در عربستان

روبرتو مانچینی با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو مربی عربستان خواهد شد و قرار است جیب 10 نفر از وفادارانش را نیز پر از پول کند.
مانچینی با 4500 میلیارد تومان در عربستان

روبرتو مانچینی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به عنوان مربی جدید تیم ملی عربستان معرفی خواهد شد. او پس از کنار رفتن از هدایت تیم ملی ایتالیا نزدیک تر از همیشه به عربستان است.

1914982

گاتزتا دلو اسپورت امروز در این باره نوشت: بیشتر از عربستان سعودی شبیه ایتالیای سعودی است. ما تقریبا در جریان جزئیات هستیم. روبرتو مانچینی در آستانه مربیگری عربستان است و تمام کادرفنی ایتالیای قدیمی خود را با خود خواهد آورد. مطلقاً همه را. 9 و شاید هم 10 نفر. در چند روز اخیر در واقع یک نقطه عطف رخ داده است. مربی سابق آتزوری تصمیم گرفته که این پیشنهاد را به آن دسته از همکاران همیشگی اش حتی کسانی که قراردادشان توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا تمدید نشد نیز ارائه کند. آلبریگو اوانی، معاون او و مائورو ساندریانی از جمله این افراد هستند. حرکتی که می تواند از منظر اختلافات حقوقی نیز تأثیر داشته باشد: بنابراین مانچینی می تواند ادعا کند که با ایتالیا ادامه نداده است زیرا افراد مورد اعتماد او دیگر آنجا نبودند.

1915389

اولین تماس ها در ژوئن - البته اثبات این ادعا بسیار دشوار است. در همین حال، مذاکرات با عربستان، خواه قرارداد امضا شده باشد یا نه، قبل از اینکه صحبت از چارت سازمانی جدید در FIGC (فدراسیون فوتبال ایتالیا) شود، شروع شد. در واقع اولین تماس ها به اواخر ژوئن و پس از لیگ ملت ها برمی گردد. فدراسیون فوتبال از همان ساعت اول به خواسته های این مربی عمل کرده است. بیایید مورد آتیلیو لومباردو را در نظر بگیریم که سه بار استخدام شد: ابتدا به صورت نمادین در مارس 2019، سپس برای قهرمانی اروپا تایید شد و در نهایت به درخواست مانچینی تا روز پایانی حضورش در تیم ملی او همراهش بود و همچنین در آخرین مورد بحث مانچنینی تمام خواسته هایش را به دست آورد: بارزالی و گالیاردی.

 

1909207

اعضای تیم فنی مانچینی در عربستان - اینها با مربی سابق ایتالیا به عربستان سعودی می‌روند: اوانی، سالسانو و لومباردو (کادر فنی)، گالیاردی (تاکتیسین)، مربی دروازه‌بان‌ها باتارا، اسکاناوینو و دوناتلی (بدنسازها)، نوچاری و ساندریانی. علاوه بر این، آگوستینو، ماساژور نیز در این فهرست وجود دارد که خودش در حال حاضر در عربستان کار می کند. 

به اینها باید مدیر فنی ایتالیا له له اوریالی، که حتی پیش از آمدن مانچینی در آتزوری حضور داشت را هم اضافه کرد. این احتمال وجود دارد که او از ایتالیا خارج شود و در عربستان سعودی مستقر شود. اوانی پس از ناکامی در رسیدن به تیم زیر 21 سال و رد حضور در تیم ملی بانوان، از همکاری با فدراسیون خارج شده بود. ساندریانی که سابقاً همکار فنی کونته در یووه و سپس در تیم ملی بود، به همراه مانچینی به تیم ملی بازگشته بود.

1915390

قراردادها به زودی- مانچینی که در عرض دو سال و نیم تا جام جهانی 2026 در عربستان تقریبا 90 میلیون درآمد خواهد داشت، باید این روزها با کارکنان خود دیدار کند: یک جلسه سازمانی برای تعریف همه جزئیات و آماده شدن برای امضای قراردادها. انتظار می رود که فرستادگان خاندان سلطنتی عربستان سعودی هفته آینده در رم حضور داشته باشند تا روند رسیدگی به پرونده را پایان دهند. تاریخ ارائه هنوز انتخاب نشده است، اما باید هفته آینده کنفرانسی با مانچینی در ریاض برگزار شود. سپس کارکنان و تیم باید به انگلیس بروند زیرا اولین بازی در 8 سپتامبر با کاستاریکا و 12 سپتامبر با کره جنوبی در نیوکسل، به عنوان بخشی از یک تور آماده سازی برای مسابقات مقدماتی جهانی و جام ملت های آسیا که بین ژانویه برنامه ریزی شده است. و در نهایت ماه فوریه در قطر. درست جایی که سال گذشته با ایتالیا نرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5564

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به سردار آزمون ؛ زنیت زیر همه چیز زد