تاریخ انتشار: 1402/03/30 19:13
کد خبر: 4094

پاسخ سون به عربستان: پول مهم نیست، جایی نمی‌روم!

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، به شایعات درباره پیوستنش به باشگاه الاتحاد عربستان پاسخ داد و گفت تمایلی برای بازی در این کشور ندارد.
پاسخ سون به عربستان: پول مهم نیست، جایی نمی‌روم!

در روزهای گذشته شایعات زیادی منتشر شده بود که مدعی بود باشگاه عربستانی الاتحاد با پیشنهادی 65 میلیون یورویی به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام و مرد سال فوتبال آسیا، خواهان جذب او شده است.

سون هیونگ مین امروز از فرصت دیدار دوستانه تیم ملی کره جنوبی مقابل السالوادور برای پاسخ دادن به این شایعات استفاده کرد. سون در یک مصاحبه پاسخی قاطع به شایعات داد و گفت:" در حال حاضر پول برای من مهم نیست. مهم‌ترین چیز برای من این است که در لیگی بازی کنم که از حضور در آن لذت ببرم. در لیگ برتر انگلیس هدف‌های خیلی بیشتری دارم که می‌خواهم به آنها برسم. من بازی در لیگ برتر را خیلی دوست دارم و می‌خواهم به بهترین شکل ممکن برای فصل آینده آماده بشوم ".

1889459

تیم ملی کره جنوبی امروز در شهر دائه‌جون در یک بازی دوستانه به مصاف السالوادور رفت و با این تیم به تساوی 1-1 رسید.

سون در فصل گذشته با پیراهن تاتنهام صدمین گل خود در لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند و به اولین فوتبالیست آسیایی تبدیل شد که در تاریخ این لیگ به رکورد 100 گل می‌رسد. ستاره کره‌ای فوتبال باشگاهی‌اش را از آلمان آغاز کرد و در سال 2015 به تاتنهام پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygjb4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرچقدر می خواهید مسخره کنید اما کریس رونالدو پیراهن این تیم را می خواست!