تاریخ انتشار: 1402/05/24 22:56
کد خبر: 1060

دربی‌تر از همیشه/ ذوب‌آهن_سپاهان اثبات اقتدار اصفهانی‌ها

دربی اصفهان در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم فولاد شهر برگزار می شود.
دربی‌تر از همیشه/ ذوب‌آهن_سپاهان اثبات اقتدار اصفهانی‌ها

دربی اصفهان همیشه یکی از مهیج‌ترین بازی‌های لیگ بوده  و رقابت ذوب‌آهن و سپاهان، در هر شرایطی  جذابیت‌های خاص خود را داشته است و حالا دو تیم اصفهانی باید در هفته دوم  از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند.

اطلاعات دیدار:

این بازی روز چهارشنبه ۲۵ مرداد و از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد‌شهر و با قضاوت مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان، امین زاهدی، احمد محمدی برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

ذوب‌آهن لیگ بیست‌وسوم را با یک نتیجه خوب شروع و پیروزی ۲ بر ۱ مقابل ملوان آن‌هم در انزلی هوادارانشان را به یک فصل درخشان امیدوار کرد.

بازی پر فشار خصوصا در یک سوم دفاع خودی، سرعت بالا در انتقال از دفاع به حمله و نهایت بهره از موقعیت‌های بدست آمده از خصوصیات گاندو‌های مدل ربیعی است و آنها می‌خواهند همچنان امید را در میان هوادارانشان زنده نگه‌دارند.

در سوی دیگر زمین مدعی جدی قهرمانی امسال لیگ برتر حضور دارد، سپاهانی که با یک شروع طوفانی و شکست سه بر یک دیگر مدعی رقابت‌ها به نام تراکتور، به تمامی رقبا اعلام کرد که شمشیر را از رو بسته و برای بدست آوردن قهرمانی به هیچ تیمی حتی همشهری خود  رحم نخواهد کرد.

شاگردان موراییس در پی ادامه سلطه سهمگین‌شان بر لیگ برتر هستند و با استفاده از قدرت بالای مهره‌های تهاجمی‌ خود می‌خواهند بر صدر جدول تکیه بزنند هرچند که با توجه به مصدومیت مهره‌های میانی، موراییس در پست هافبک مرکزی با چالش مواجه است‌.

تقابل‌ها:

زرد و سبز پوشان اصفهان تاکنون در مسابقات گوناگون ۷۲ بار به مصاف هم رفته‌اند  که ۲۷ برد برای سپاهان، ۱۹ برد برای ذوب‌آهن و ۲۶ تساوی نتیجه عملکرد این دو تیم مقابل یکدیگر بوده است‌

آخرین رویایی دو تیم هم در بازی برگشت فصل گذشته بود که شاگردان موراییس با حساب دو بر یک از سد ذوبی‌ها گذشتند.

غایبین:

گاندوها در بازی فردا بدون محروم پای به میدان می‌گذارد اما کمال کامیابی‌نیا  مصدوم بوده و نمی‌تواند برای این تیم به میدان برد؛ در آن‌سو هم   نیلسون جونیور محروم است و محمدکریمی و امید نورافکن مصدومان سپاهان هستند.

نکات جذاب :

* در طی چند فصل اخیر و بعد از افت نسبی ذوب‌آهن این نخستین باریست که دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که امتیاز‌های آنها در جدول مسابقات برابر است و این موضوع می‌تواند بر حساسیت‌های دربی فردا بیافزاید.

* شایان مصلح در ذوب‌آهن و هادی محمدی در سپاهان فردا در صورت بازی، باید مقابل تیم‌های اسبق‌شان قرار بگیرند که می‌تواند نکته جذابی باشد.

پوریا منصوری

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5er4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا: نتیجه تساوی به درد سپاهان و ذوب آهن نمی‌خورد

دربی اصفهان در ایستگاه بیست و یکم
ذوب آهن اصفهان-سپاهان اصفهان؛