تاریخ انتشار: 1402/05/23 19:00
کد خبر: 1112

لیست خرید نکونام لو رفت | کریمی ، علی خطیر را شست و پهن کرد

سرپرست سابق استقلال با انتشار لیست بازیکنان مورد نظر نکونام، به مدیریت فعلی علی خطیر کنایه زد.
لیست خرید نکونام لو رفت | کریمی ، علی خطیر را شست و پهن کرد

پس از جدایی حجت کریمی از استقلال و انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل آبی پوشان، او در مصاحبه های متعددی علیه جانشینش موضع گرفته و حالا در جدیدترین واکنشی که به مدیریت جدید آبی پوشان داشته، عدم جذب بازیکنان مورد نظر نکونام را به عملکرد خطیر ربط داده است.

سرپرست باشگاه استقلال با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش ضمن انتشار لیست نقل‌وانتقالات جواد نکونام کنایه‌هایی به حسین قربان‌زاده، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی و علی خطیر، سرپرست باشگاه استقلال زد. از لیست درخواستی نکونام تنها آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شدند که در دوره مدیریت کریمی انجام شد.

1909538

کریمی در استوری نخست خود نوشته است:

«با سلام به هواداران فهیم باشگاه بزرگ استقلال 

آقای نکونام را با هدف قهرمانی به استقلال آوردیم نه برای پنجمی. خریدها از روی دستخط ایشان پیش رفت و از یک هفته ای که ایشان لیست ارائه نمودند با چندین بازیکن قرارداد بسته شد و در حال مذاکره با ادامه لیست بودیم که استاد مانع کار گردید چهل روز گذشت اما شاگرد اول استاد و پدر معنوی فوتبال هنوز نتوانسته اند به دلیل اینکه زمین کج است بازیکن جذب کنند.

 

 

 

 

ای کاش به جای هزینه در فضای مجازی و ... این پول ها در باشگاه هزینه می شد. ایکاش یک بار هم شده منافع ملی و احساسات میلیون ها هوادار را به روابط شخصی ترجیح دهیم. قضاوت با شما هوادران باشگاه بزرگ استقلال»

کریمی سپس لیستی از بازیکنان مورد نظر نکونام را منتشر کرده که تنها دو مورد از آنها به خدمت گرفته شدند. البته باید خاطرنشان کرد که تعداد زیادی از این افراد، در دوره مدیریتی خود کریمی راهی تیم های دیگری شده بودند و مدیریت قبلی در جذب آنها ناکام بود.

1909539

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5q84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال برای اشخاص نیست/ نوری چه کاره است که در مورد من اظهار نظر می کند؟