تاریخ انتشار: 1396/08/03 21:28
کد خبر: 176512

تقابل های جذاب در دربی 85/برگ برنده در دستان کدام یک است؟

دربی 85 کم تر از 24 ساعت دیگر برگزار خواهد شد تا پرونده بازی رفت لیگ هفدهم بسته شود.
تقابل های جذاب در دربی 85/برگ برنده در دستان کدام یک است؟

پنجشنبه ۴ مهرماه پرسپولیس و استقلال از ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی میکنند که در این دیدار تقابلهای جذابی رخ خواهد داد که در این گزارش قصد داریم تقابل زوج قلب خط دفاعی و زوج خط حمله استقلال را مورد بررسی قرار دهیم.

در فصل اخیر پرسپولیس ۱۶ گل زده است و ۶ گل دریافت کرده است که سهم خط دفاعی که پنجشنبه در ترکیب پرسپولیس قرار میگیرد تنها ۲ گل خورده بوده است.

در مقابل استقلال در این فصل ۴ گل به ثمر رسانده و ۸ گل دریافت کرده است.

به احتمال فراوان چهار بازیکن خط دفاعی پرسپولیس محمد انصاری،شجاع خلیل زاده،سید جلال حسینی و حسین ماهینی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و در مقابل علی قربانی و فرشید اسماعیلی زوج خط حمله خواهند بودند که برخی منابع از احتمال حضور شهباز زاده هم در ترکیب آبی پوشان قرار داده اند.

در این دیدار تقابل خلیل زاده و حسینی با قربانی و فرشید اسماعیلی از تقابل های جذاب این دیدار خواهد بود.

سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان که  پس از مصدومیت طولانی از ناحیه همسترینگ در چند بازی گذشته به ترکیب تیم ملی فوتبال و پرسپولیس بازگشته و به دوران آمادگی خود نزدیک شده است.

شجاع خلیل زاده، مدافع شوخ طبع و خوش اخلاق پرسپولیس در این فصل با وجود آمادگی بالای بدنی و روحی با فراز و نشیب هایی روبرو شد.یکی از نقاط قوت خلیل زاده جاگیری و پرشهای خوب است که در مقابل یکی تاکتیک های همیشگی آبی پوشان تقابل جذابی خلق میکند؛در مقابل گاهی اوقات برخی از اشتباهات در دادن پاس و تایمینگ میتواند نقاط ضعف شجاع باشد.

در مقابل علی قربانی مهاجم استقلال پس از مدتها موفق به گلزنی شد که می تواند خبر خوبی برای شفر باشد.

فرشید اسماعیلی هم که در دربی گذشته از یکی از ستاره های زمین بود در روزهای گذشته و به خصوص در مقابل نساجی باعث شد تا هواداران استقلال به آینده امیدوار شوند.

باید دید پنجشنبه چه نتیجه ای در تقابل ها بدست می آید.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6mpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره های آینده دار استقلال قربانی نام های نقل و انتقلات