تاریخ انتشار: 1397/08/14 11:42
کد خبر: 123160

مدیر عامل اکسین البرز:مشغول مذاکره با گزینه‌های جدید هستیم

مدیر عامل باشگاه اکسین البرز اعلام کرد به زودی نام این باشگاه به «گل ریحان البرز» تغییر پیدا می‌کند.
مدیر عامل اکسین البرز:مشغول مذاکره با گزینه‌های جدید هستیم

به گزارش روابط عمومی باشگاه اکسین البرز، حمید حمزه‌لو با اشاره به نتایج این فصل تیم اکسین البرز اظهار کرد: ما شروع پُر قدرتی در رقابت‌های لیگ دسته اول داشتیم و به امید صعود و همچنین برای نمایندگی مردم محترم البرز وارد این مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: با تغییراتی که در کادر فنی اتفاق افتاد، ضمن تشکر از آقای فراز کمالوند مربی ارزنده فوتبال ایران که با تمام توان‌شان برای تیم کار کردند، مشغول مذاکره با گزینه‌های جدید هستیم و ان‌شاالله هرچه سریع‌تر انتخاب نهایی سرمربی‌مان را انجام می‌دهیم.

مدیر عامل باشگاه اکسین البرز تاکید کرد که اخبار مربوط به این باشگاه و تیم فوتبال گل ریحان البرز(اکسین) را فقط از رسانه رسمی باشگاه، سایت‌ها و خبرگزاری‌های رسمی کشور دنبال کنند.

حمزه‌لو تصریح کرد: با توجه به فضای خوبی که در تیم ما وجود دارد، زحماتی که بازیکنان کشیدند و نمایشی که امروز در انزلی داشتند، این باشگاه کاملا امیدوار برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر است و با قدرت تا انتهای فصل کارش را پیگیری می‌کند تا این سهمیه را تقدیم مردم استان البرز کند.

وی تاکید کرد: در این فصل مصمم‌تر از همیشه برای صعود به لیگ برتر هستیم و با توجه به انگیزه‌ای که در بازیکنان تیم می‌بینیم و شرایطی که در باشگاه وجود دارد، مطمئنا می‌توانیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

مدیر عامل باشگاه اکسین البرز(گل ریحان) یادآور شد: هدف ما انتخاب بهترین سرمربی از بین گزینه‌های مد نظرمان است و قطعا هدایت تیم را به مربی‌ای خواهیم سپرد که علاوه بر دانش کافی و شناخت از شرایط لیگ دسته اول، انگیزه زیادی برای رساندن تیم به موفقیت و اهداف باشگاه داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8vbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتن فراز نیز دردی دوا نکرد،اکسین حریف قعر نشین لیگ نشد/ادامه تیره روزی های تیم بدون مربی/مرتضی اسدی نیز از فوتبال و اکسین استعفا داد!