تاریخ انتشار: 1397/08/13 19:10
کد خبر: 123244

رفتن فراز نیز دردی دوا نکرد،اکسین حریف قعر نشین لیگ نشد/ادامه تیره روزی های تیم بدون مربی/مرتضی اسدی نیز از فوتبال و اکسین استعفا داد!

دو تیم ملوان و اکسین البرز به تساوی بدون گل رضایت دادند.
رفتن فراز نیز دردی دوا نکرد،اکسین حریف قعر نشین لیگ نشد/ادامه تیره روزی های تیم بدون مربی/مرتضی اسدی نیز از فوتبال و اکسین استعفا داد!

به گزارش فرتاک ورزشی، در چارچوب هفته یازدهم لیگ یک دو تیم ملوان و اکسین به مصاف یکدیگر رفتند. اکسین البرز که حال و روز خوشی را ندارد نتوانست در این هفته ملوانی را شکست دهد که آن هم حال خوشی ندارد. این تساوی بدون گل دو تیم در حالی رقم خورد که قبل از شروع فصل نیز این دو تیم در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند. 

اکسین در آن دیدار دوستانه موفق شد با تک گلی که شفیعی به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر از سد ملوان عبور کند اما در این هفته نتوانست برابر ملوان نتیجه قابل قبولی را کسب کند. البته اکسین که هفته ها بود روی نوار گلزنی افتاده افتاده بود نتوانست در این هفته گلزنی کند. 

بعد از پایان این بازی مرتضی اسدی تصمیم گرفت کفش های خود را آویزان کند. مرتضی اسدی پس از این دیدار از فوتبال خداحافظی کرد.

اکسین البرز با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و از جمع مدعیان فاصله گرفت. در مقابل ملوان ۵ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول جا خوش کرده است‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxged

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ باخت اکسین مقابل ملوان؛ سه امتیاز ارزشمند در حساب قوها، لطیفی بازهم نتیجه نگرفت

اظهار نظر جالب نادر دست نشان پس از باخت مقابل اکسین!
تیمم باخت، من باختم اما داور نباخت؛

تصاویر/ دیدار اکسین البرز و ملوان
از نگاه دوربین یاسین رحمان نژاد؛