تاریخ انتشار: 1395/05/26 13:22
کد خبر: 267460

مهدوی: سپیدرود قدرتمندتر از این به میدان خواهد آمد

سپیدرود رشت که مجموعه ای از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار دارد، دومین مسابقه اش مقابل تیم سپاسی شیراز را هم با پیروزی (۲ – ۱ پشت سر گذاشت.
مهدوی: سپیدرود قدرتمندتر از این به میدان خواهد آمد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رضا مهدوی هافبک باتجربه و کاپیتان سابق داماش که در این فصل به جمع قرمزپوشان پیوسته، در مورد همین دیدار به خبرنگار خزر گفت: بازیکنان سپیدرود براساس توانایی حریف و شرایط محل مسابقه، در شیراز بازی بسیار هوشمندانه ای انجام دادند. برخلاف تصور تیم میزبان، پس از دقایقی بچه های سپیدرود حمله کردند و به گل رسیدند و بعد از آن هم پا پس نکشیدند.

وی افزود: بازیکنان ما در نیمه دوم باز توسط حق شناس گل زدند و با دوندگی و تلاش بسیار، تمام روزنه های نفود تیم سپاسی شیراز را بستند و اگرچه یک گل روی ضربه ایستگاهی خوردیم، ولی یک مسابقه سنگین را در خارج از خانه (۲ – ۱) بردیم. ضمن این که باز چند فرصت گل دیگر داشتیم.

مهدوی درباره شرایط خوش گفت: من دیر به جمع بازیکنان سپیدرود اضافه شدم و برای هماهنگی بیشتر با دیگر بچه ها، احتیاج به زمان دارم و به همین دلیل ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت بازی می کنم. با توجه به آن چه که در تمرین ها و مسابقه ها می بینم، شک ندارم که سپیدرود رشت در هفته های آینده بهتر و قدرتمندتر از این به میدان خواهد آمد./روزنامه خزر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb88r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست فجرمقابل سپیدرود/ غوغای سپیدرود در برابر چشمان خواب آلود کاکوهای شیرازی