تاریخ انتشار: 1397/06/15 12:19
کد خبر: 131460

رسانه های عربی کی روش را سوژه کردند

اتفاقات رخ داده در روزهای ابتدایی اولین اردوی آماده سازی ایران برای جام ملت های آسیا باعث شد تا توجه رسانه های عرب حاشیه خلیج فارس معطوف تهران شود.
رسانه های عربی کی روش را سوژه کردند

نام بردن از ایران به عنوان مدعی اول قهرمانی جام ملت های آسیا باعث شد تا تمامی اخبار پیرامون اردوی تیم ملی مورد توجه رسانه های معتبر قاره کهن قرار بگیرد از جمله رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس که همواره از ایران به عنوان رقیبی بزرگ و خطرناک برای تیم های مدعی این منطقه نام می برند.

در روزهایی که تمام تیم های حاضر در جام ملت های آسیا اردوهای آماده سازی خود را آغاز کردند رسانه‌های عربی از بحران در تیم ملی ایران به خاطر مشکلات اقتصادی و پرداخت نشدن حقوق کی‌روش و عدم تمدید قرارداد این مربی سخن به میان آوردند و مدعی شدند کارلوس کی‌روش هنوز قرارداد خود را با ایران تمدید نکرده گرچه او به تهران بازگشته و تمرین تیم را از نزدیک زیر نظر گرفته است.

رسانه‌های عرب زبان حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای شمال آفریقا با اشاره به این که فدراسیون فوتبال ایران به خاطر مشکلات ارزی توان پرداخت حقوق کی روش را ندارد اتفاقی که رخ داد و باعث شد کارلوس بدون لباس ورزشی و تنها در گوشه‌ای از زمین، تمرین بازیکنان را زیر نظر بگیرد را به سوژه ای بزرگ برای بحرانی جلوه دادن اردوی تیم ملی ایران در نظر گرفتند.

سایت عاجل در گزارش خود آورده است:« مشکلات اقتصادی، تیم ملی ایران را هم در برگرفته چون کی‌روش به خاطر پرداخت نشدن حقوقش از فدراسیون فوتبال ایران قراردادش را تمدید نکرده است». این سایت با اشاره به مشکلات و بحران های ارزی اخیر در ایران نوشت سرمربی پرتغالی با آینده ای مبهم روی نیمکت تیم اول قاره آسیا مواجه است و مشخص نیست در تهران باقی خواهد ماند یا نه؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj6o6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان تیم ملی برای جام ملت ها لو رفت!