تاریخ انتشار: 1397/07/04 22:03
کد خبر: 128760

مصاف شوتزن ترین های سرخ آبی در تقابل با سنگربانان نامدار

استقلال و پرسپولیس فردا پنجم مهرماه در دربی ۸۸ به مصاف هم خواهند رفت.
مصاف شوتزن ترین های سرخ آبی در تقابل با سنگربانان نامدار

در این بخش قصد داریم به مهمترین نفرات دو تیم در فاکتورهای مختلف فنی بپردازیم.

در بین بازیکنان دو تیم در فاکتور شوت زنی علی علیپور و سیامک نعمتی با میانگین بیشترین شوت به سمت دروازه را در هر بازی ثبت کرده است.مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی هم آمار شوت قابل ملاحظه ای داشته اند اما سرخپوشان در هربازی حدود ۷ شوت بیشتر استقلالی ها به سمت دروازه حریفان میزنند.

در فاکتور بیشترین حضور در زمین در هر بازی هم کاپیتانهای دو تیم این خصوصیت را به نام خود ثبت کرده اند سید جلال حسینی با ۸۱۰ دقیقه حضور و مهدی رحمتی و پژمان منتظری هردو با ۷۲۰ دقیقه بازی با ثبات ترین بازیکنان دو تیم بوده اند.

در جدول برترین گلزنان ؛علی علیپور با سه گل برترین گلزن پرسپولیس گادوین منشا و سیامک نعمتی دوگل به ثمر رسانده اند در مقابل  تا اینجای فصل مرتضی تبریزی و وریا غفوری با دو گل زده برترین گلزنان آبی های پایتخت هستند.

در جدول برترین پاسورها؛علیپور با ۲ پاس گل و فرشید اسماعیلی با ۲ پاس گل برترین گلسازان سرخابی ها هستند.

اما در فاکتور دوئلهای موفق سید جلال حسینی و پژمان منتظری با ۷۶ درصد دوئلهای موفق در هر بازی برترین بازیکن دو تیم از این حیث به شمار میروند.

برانکو تا اینجای فصل ۷۳ درصد از امتیازهاکسب کرده و پرسپولیس با ۱۵ امتیاز را بدست آورده و در رده دوم جدول رده بندی قراردارد درمقابل  وینفرد شفر ۳۹ درصد امتیازات را به نام تیمش ثبت کرده و با ۷ امتیاز در رده ۱۱ جدول رده بندی قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljln7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آلمانی استقلال به دربی می رسد یا نه؟!