تاریخ انتشار: 1396/01/01 11:14
کد خبر: 221736

کسولا: می‌دانیم بازی سختی با ایران داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال قطر گفت: می‌دانیم بازی سختی با ایران داریم اما برای صعود به جام‌جهانی نیازمند پیروزی هستیم.

محمد کسولا، مدافع 30 ساله تیم ملی فوتبال قطر که اصالت غنایی دارد درباره بازی با ایران گفت: این بازی مهمی برای صعود ما به جام جهانی 2018 روسیه است و بازیکنان قطر تمام تلاش خود را می‌کنند تا به پیروزی رسند. 
 
کسولا ادامه داد: بازی با توجه به قدرتمندی ایران سخت است و این را به خوبی می‌دانیم. ایران صدرنشین گروه A است اما هدف قطر در این دیدار پیروزی و کسب هر 3 امتیاز خواهد بود. باید تاکید کنم هنوز هم شانس صعود برای قطر وجود دارد و ما قصد داریم دور برگشت بازی‌های انتخابی جام جهانی را با قدرت آغاز کنیم و این روند را تا پایان ادامه دهیم. 
 
مدافع تیم ملی قطر در خاتمه اظهار داشت: هر چند ایران تیم قدرتمندی است اما قطر هم به توانمندی بازیکنان خود برای رسیدن به پیروزی اطمینان دارد. کمک و حمایت هواداران در این بازی می‌تواند نقش مهمی در روحیه بازیکنان تیم ملی قطر برای کسب دومین پیروزی در دیدارهای انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه داشته باشد. 
 
تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران ساعت 20:30 دقیقه پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه السد دوحه در چارچوب دور برگشت گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با 11 امتیاز صدرنشین است و قطر 4 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lk7g7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مساوی برای ایران برد است/ نگران خستگی بازیکنان قطر هستم