تاریخ انتشار: 1395/11/14 21:29
کد خبر: 231760

پسری که به خوبی از زیر سایه پدر بیرون آمد

شاید اینطور تصور می شد که هر تیمی که اکبر میثاقیان سرمربی آن باشد پسرش در آن تیم به ترکیب ثابت می رسد، اما حقیقت چیز دیگری را ثابت کرده است.
پسری که به خوبی از زیر سایه پدر بیرون آمد

به گزارش فرتاک ورزشی، برگردیم به فول فصل، که اکبر میثاقیان سکان دار هدایت بادرانی شد که به دنبال ماجراجویی در فوتبال کشور می باشد. او پسر کوچک خود  یعنی بهتاش را به بادران آورد.

بهتاش میثاقیان که یک مدافع چپ کلاسیک است  و توانایی های بسیاری در نفوذ دارد که این خود یک نکته مثبت برای او می باشد. مالکان بادران در حرکتی دور از انتظار اکبر میثاقیان را از کار بر کنار کردند و محمد ربیعی را که در فصل گذشته هم هدایت بادران را عهده دار بود را دوباره جایگزین میثاقیان کردند.

با آمدن ربیعی همه فکر می کردند که بهتاش میثاقیان به نیمکت دوخته شود اما ربیعی در حرکتی شایسته او را همانند ترکیب پدرش در بادران فیکس کرد و حتی یک بازی را هم بعد از رفتن میثاقیان، در بادران روی نمیکت نرفته است و در تمامی بازی ها با عملکرد فوق العاده خود در فاز هجومی به خوبی جواب اعتماد محمد ربیعی را داده است.

به نوعی میتوان گفت که او از زیر سایه پدر خارج شده است و بر خلاف ذهنیتی که در عموم از وی داشتند، میثاقیان کوچک در تیمی که پدرش سرمربی آن نیست فیکش می باشد و عملکردی مثبت چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی دارد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkm8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژیرو: گل من بهتر از مخیتاریان بود!