تاریخ انتشار: 1395/12/15 21:59
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛
کد خبر: 224984

پیش بازی گل گهر-مس رفسنجان؛ دوئل ویچ ها با طعم انتقام در دربی کرمان

هفته 27 رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان درحالی دوشنبه 16 اسفند برگزار خواهد شد که در حساسترین مسابقه تیم فوتبال گل گهر سیرجان میزبان هم استانی خود تیم فوتبال مس رفسنجان خواهد بود.
پیش بازی گل گهر-مس رفسنجان؛ دوئل ویچ ها با طعم انتقام در دربی کرمان

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان وینگو بگویچ که از 26 بازی گذشته 44 امتیاز کسب کردند و در رده چهارم قرار دارند امیدوارند با انتقام شکست دور رفت برابر یاران میشو کرستیچویچ همچنان رویای صعود به لیگ برتر را دست یافتنی تر از قبل کنند. مسی ها که موفق نشده اند در سه بازی گذشته توپی را از خط دروازه حریفانشان عبور بدهند برای نتیجه گیری در این دیدار روز سختی را مقابل بهترین خط حمله لیگ در انتظار دارند چراکه گل گهر سیرجان در سه بازی آخر که در سیرجان میزبان بوده سه گل به ثمر رسانده و آخرین شکست خانگی این تیم به 16 هفته پیش برمی گردد.

مس که با 35 امتیاز در این فصل مکانی بهتر از یازدهم پیدا نکرده امیدواره تا مثل هفته پیش بتواند همانند سپیدرود رشت ترمز گل گهر را هم بکشد اما گل گهر سیرجان که در چند هفته اخیر علی رغم مشکلات داوری توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد با حمایت هوادارانش چشم به هر سه امتیاز این دیدار دوخته است.

قضاوت این بازی بر عهده سید مهدی سید علی است و حسن انتظاری و حسین سلیمانی ایشان را در امر قضاوت یاری می کنند.

دمای هوا در زمان مسابقه 17 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت 25 درصد اعلام شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkzd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 20 نفره گل گهر مقابل مس رفسنجان اعلام شد
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛

شکایت باشگاه گل گهر از داور بازی با بادران
اختصاصی| سرپرست گل گهر خبر کرد؛