تاریخ انتشار: 1402/03/25 17:39
کد خبر: 4384

لطیفی: از گزینه شدن ربیعی برای استقلال تعجب نکردم

مهاجم جوان مس رفسنجان از انگیزه‌های خود برای فصل جدید با نارنجی‌پوشان می‌گوید.
لطیفی: از گزینه شدن ربیعی برای استقلال تعجب نکردم

 امید لطیفی مهاجم 23 ساله و جنوبی مس رفسنجان مدعی است تیمش با بدشانسی مواجه شد و می‌توانست سهمیه آسیایی را دریافت کند: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و هرچند می‌توانست اتفاقات بهتری نیز برای ما شکل گیرد.

وی ادامه داد: رسیدن به رتبه پنجم اتفاق خوبی برای ما نسبت به هزینه‌ای که داشتیم بود اما قطعا هدف اصلی ما رسیدن به سهمیه آسیایی بود. تا هفته‌های پایانی مدعی رسیدن به سهمیه آسیایی بودیم اما با بدشانسی مواجه شدیم. این می‌‍توانست بهترین اتفاق برای ما باشد اما اکنون انگیزه زیادی برای فصل آینده داریم تا اتفاقات بهتری را نیز شکل دهیم.

مهاجم جوان مس رفسنجان که فصل را با چهار گل زده در این تیم به پایان رسانده با اشاره به انگیزه‌هایش گفت: مهاجم صاحبنامی در تیم ما بودند و سعی کردم از تجربیات آنها به بهترین شکل استفاده کنم. قطعا برای فصل آینده از انگیزه بیشتری برخوردار هستم و سعی می‌کنم بهترین نمایش خودم را به جا بگذارم.

لطیفی درباره شایعات مربوط به جدایی ربیعی و حضور احتمالی وی روی نیمکت استقلال نیز گفت: آقای ربیعی قطعا یکی از بهترین مربیان از حیث فنی محسوب می‌شوند و از اینکه به عنوان گزینه استقلال معرفی شده‌اند تعجب نکردم. همانطور که گفتم در شرایطی که استحقاق تیم خودمان را بالاتر از رتبه پنجم می‌دانیم و با بدشانسی به آن نرسیدیم، اما آقای ربیعی در جمع مدعیان و تیم‌هایی که هزینه‌های بالاتری نیز داشتند، به خوبی توانست تیم را هدایت کند. امیدوارم اتفاقات خوبی در ادامه رقم بخورد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lldk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانداری : به‌دنبال منابع مالی هستیم تا استارت فصل بعد را بزنیم / تیم خوبی را خواهیم بست
مالک باشگاه استقلال اهواز؛