تاریخ انتشار: 1397/12/05 22:00
بوی انتقام می‌آید؛
کد خبر: 108736

پیش بازی خونه به خونه - مس کرمان؛ ماجراجویی میثاقیان مقابل تیم سابق

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر فردا دوشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل مس کرمان قرار خواهد گرفت.
پیش بازی خونه به خونه - مس کرمان؛ ماجراجویی میثاقیان مقابل تیم سابق

کرمانی ها اخیراً در حالی هفته های کابوس واری را پشت سر گذاشته اند که طی شش هفته متوالی نتوانستند حتی یک گل وارد دروازه حریفان کنند تا اینکه پس از اخراج نادر دست‌نشان در هفته گذشته موفق شدند تیم از هم پاشیده قشقایی شیراز را با نتیجه ای پرگل شکست دهند.

شرایط امر از موثر واقع شدن شوک وارده به کرمانی ها حکایت دارد اما خود شاگردان حسینخانی به خوبی می‌دانند این هفته مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که خاطرات خوشی از این تیم ندارند.

دو تیم در طی فصول گذشته شش بار به مصاف هم رفتند که دو پیروزی و چهار تساوی حاصل عملکرد خونه به خونه ای ها مقابل مس بود و کرمانی ها تنها در بازی رفت نیم فصل جاری در حالی توانستند خونه‌به‌خونه را شکست دهند که نماینده فوتبال مازندران برخلاف فصول گذشته از شرایط خوبی برخوردار نبود. اما پس از حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت تیم خونه به خونه بازی های جاندارتری را از این تیم شاهد هستیم.

شاید اگر داوری های منصفانه تری  برای تیم خونه به خونه رقم می خورد و بازیکنانش در دقایق انتهایی بازی های این تیم تمرکز بیشتری داشتند می‌توانستیم جایگاه بهتری را از تیم خونه به خونه در جدول رده بندی شاهد باشیم. هرچند هنوز هم برای شاگردان اکبر آقا دیر نشده است و آنها علی الخصوص در دیدار فردا با انگیزه ای مضاعف مقابل مس کرمان قرار خواهند گرفت تا به کویرنشینان نشان دهند با تیمی برخلاف خونه به خونه نیم‌فصل اول روبرو خواهند شد.

از سوی دیگر با انتقال بازی های تیم خونه به خونه از ورزشگاه کیاکلا به ورزشگاه هفت تیر بابل، استقبال و حمایت بیشتر را از هواداران تیم خونه به خونه شاهد خواهیم بود و یقیناً بازیکنان تیم مس کرمان در بازی فردا روز آسانی نخواهند داشت.

باید منتظر ماند و دید بازیکنان خونه به خونه با برتری مقابل مس کرمان می توانند هم انتقام بازی رفت را از کویرنشینان بگیرند و هم اکبر میثاقیان را مقابل تیم سابقش رستگار کنند یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llemk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان خونه به خونه مقابل مس کرمان چه کسی است؟!
باحضور سعید ابراهیم‌پور؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و مس کرمان
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛