تاریخ انتشار: 1395/06/31 17:51
کد خبر: 260160

کاوه رضایی با تغییر پست، شکوفا می شود

سرمربی آبی ها با تغییر پست کاوه رضایی می تواند باعث شکوفایی این بازیکن در استقلال شود.
کاوه رضایی با تغییر پست، شکوفا می شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، کاوه رضایی در دیدار با ذوب آهن نیز فروغی نداشت تا شماره 9 آبی پوشان همچنان روزهای سخت و پرفشاری را ادامه دهد. مهاجم استقلال که با سر و صدای زیادی به این تیم پیوسته با اعتماد منصوریان همچنان مهاجم اول آبی پوشان است اما رضایی با وجود دقایق طولانی حضور در ترکیب آبی ها همچنان در برآورده کردن انتظارات ضعیف عمل کرده است.

 

رضایی در این دیدار نیز موقعیت های خوبی داشت اما به مانند دیدارهای قبلی هیچ کدام از این توپ ها تبدیل به گل نشد و از سوی دیگر علی قربانی که زوج جدید کاوه رضایی بود توانست گل دوم این تیم را به ثمر برساند تا مشخص شود منصوریان باید در انتخاب مهاجم هدف خود تجدید نظر کند. مهاجم جوان آبی ها در طول دیدار با ذوب آهن با دوندگی بالا اجازه بازی سازی را از مدافعان ذوب آهن گرفت و با جنگندنگی و تلاش زیاد برای دیگر مهاجمان استقلال فضا سازی کرد تا همچنان در دیگر بخشها به استثنا گلزنی، نمره قبولی بگیرد.

 

سرمربی آبی ها برای استفاده بهتر از کاوه رضایی باید با تغییر در شرح وظایف این بازیکن او را در پستی که توانایی بالاتری دارد به میدان بفرستد تا رضایی با پشت سر گذاشتن فشار ناشی از گل نزدن به روزهای خوب خود در دو فصل گذشته باز گردد. اتفاقی که می تواند باعث بازگشت او به تیم ملی شود و کمک زیادی به استقلال برای حل مشکل گلزنی کرده باشد.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmbk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاوه و بختیار شرایط استقلال را تغییر خواهند داد