تاریخ انتشار: 1395/06/26 09:15
کد خبر: 261212

برنامه تاکتیکی پرسپولیس برای ضربه زدن به استقلال/یک تعویض برانکو لو رفت

سرمربی کروات پرسپولیس رو به شاگردانش گفت: «برای گل زدن عجله نکنید، استقلال نیم ساعت آخر کم می آورد!»
برنامه تاکتیکی پرسپولیس برای ضربه زدن به استقلال/یک تعویض برانکو لو رفت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،از اردوی سرخپوشان تهرانی در آستانه دربی خبر می رسد که برانکو ایوانکوویچ به شاگردانش گفته که برای گلزنی عجله نکنند چون استقلال تهران در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم می آورد و آنگاه می توان به تیم علیرضا منصوریان ضربه زد.

 

گویا برانکو فیلم بازی های استقلال تهران در لیگ شانزدهم را با دقت و وسواس خاصی بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که تیم منصوریان مشکل بدنی دارد و باید با این تیم مدارا کرد تا در نیمه دوم راحت تر به نتیجه رسید.

 

به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای نیمه دوم بازی با استقلال تهران نقشه های زیادی کشیده باشند و بخواهند در دقایق پایانی به آبی ها ضربه بزنند. بنابراین اگر امروز پرسپولیس را در نیمه اول و حتی 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی با استقلال تهران تدافعی تر دیدید چندان تعجب نکنید!

 

خبر دیگری که از اردوی پرسپولیس رسیده اینکه بدون کوچکترین تردیدی رامین رضاییان در بازی امروز روی نیمکت می نشیند تا شاهد بازی هم تیمی هایش برابر استقلال باشد.

 

اما با این وجود احتمال زیادی وجود دارد که رضاییان در نیمه دوم و در صورتی که بازی گره بخورد به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شود.

 

برانکو به حسین ماهینی به شدت اعتقاد دارد و به همین خاطر دست به ترکیب خط دفاع خود نمی زند و بر همین اساس می خواهد از رضاییان به عنوان هافبک راست استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmv9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم شبانه برانکو و منصوریان لو رفت