تاریخ انتشار: 1395/06/24 17:14
کد خبر: 261484

آرسن ونگر و فاکتور تجربه در تیمش

در نخستین قدم از بازی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا ، تیم آرسنال با نتیجه ۱-۱ توانست میزبان را متوقف کند
آرسن ونگر و فاکتور تجربه در تیمش

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / دیشب آرسنال در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا میهمان قهرمان فرانسه ، پاریس سنت ژرمن بود که این دیدار با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید.

در این بازی ابتدا پی اس جی در ثانیه 48 بازی موفق به گشودن دروازه آرسنال شد و در پایان آرسنال توانست بازی را با گل الکسیس سانچز به تساوی بکشاند .

آرسن ونگر سرمربی آرسنال که تیمش بازی باخته را به تساوی کشاند در مورد عملکرد بازیکنانش گفت : « در مجموع عملکرد قابل قبولی از بازیکنان آرسنال شاهد بودیم. پاریسی ها خیلی بهتر از ما و قوی تر از ما شروع کردند. در نیمه اول (بعد از آن گل ) کاملا از لحاظ روحی و فکری بهم ریخته بودیم، پاریسی ها خیلی خوب پرس میکردند. در نیمه اول هافبک های ما دورتر از الکسیس سانچز بازی میکردند و نمیتوانستند او را تغذیه کنند. در نیمه دوم فاصله کمتر شد و در نهایت از آن استفاده کردیم تا بتوانیم به بازی برگردیم. ما در لیگ قهرمانان کاملا باتجربه هستیم و امتیاز خوبی به دست آوردیم.»

این سرمربی فرانسوی و نامدار توپچی ها در مورد فاکتور تجربه در تیمش هم عنوان کرد : « وقتی در برابر تیمی با آن پتانسیل و توانایی بد شروع میکنید ، باید تجربه داشته باشید تا به بازی برگردید. اگر جوان باشید نمیتوانید نتیجه را پس بگیرید. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و این موارد را گوش زد کردم و به آنها گفتم که میتوانیم به بازی برگردیم. در هرصورت نتیجه خوبی به دست آمد، به پاریس آمدیم نباختیم و با یک امتیاز بازمیگردیم.»

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmvgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر : پی‌اس‌جی چیزی فراتر از یک بازیکن را از دست داد