تاریخ انتشار: 1396/06/20 10:15
کد خبر: 183812

نگران استقلال هستم/ دست منصوریان با 5 مصدوم بسته شده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دست منصوریان با 5 مصدوم بسته شده و من هم نگران شده‌ام ولی امیدوارم جوانان استقلال مثل سال گذشته به کمک بیایند.
نگران استقلال هستم/ دست منصوریان با 5 مصدوم بسته شده

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بالاخره تیم ملی باید نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌هایی داشته باشد که همینطور هم است. امسال تنها سالی است که بدون دغدغه به جام جهانی صعود کردیم و امیدوارم در جام جهانی به مرحله بعد برویم و اعتقاد دارم با این تیمی که داریم این امر محقق می‌شود.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان تیم ملی مبنی بر عدم قدردانی از آنها بعد از نتایج خوبی که بدست آورده‌اند، گفت: من نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است و به همین دلیل نمی‌توانم اظهار نظر کنم ولی حتما باید از تیم ملی و کادر فنی قدردانی شود چون شادی و نشاطی که آنها به جامعه دادند با هیچ چیزی نمی‌شود آن را عوض کرد و باید یک قدردانی در شان اعضای تیم ملی برگزار شود تا دل‌گرم شوند.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم برای استقلال چه اتفاقی رخ می‌دهد. دست منصوریان با 5 مصدوم بسته شده و من هم نگران شده‌ام ولی امیدوارم جوانان استقلال مثل سال گذشته به کمک منصوریان بیایند و این تیم را از بحران خارج کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnlwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ کی روش به کمک منصوریان آمد / فرصتی که سرمربی آبی پوشان  نباید از دست بدهد

آخرین فرصت برای شاه مهره استقلالی / جام جهانی رویایی فراموش نشدنی
شاه مهره استقلالی ها و جستجوی تیم ملی در اروپا!