تاریخ انتشار: 1396/06/24 09:27
کد خبر: 183060

نگاهی به ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی برابر گل گهر سیرجان حال پارس جنوبی جم را به عنوان دومین اولتیماتوم سرمربی‌شان پیش رو دارند.
نگاهی به ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی

 علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال تهران، پس از پیروزی شاگردانش برابر گل گهر سیرجان امروز در شهر جم برابر پارس جنوبی به میدان می‌رود تا دومین اولتیماتوم را پشت سر بگذارد. بازی در خانه حریف برای منصوریان حائز اهمیت بالایی است و او دست به انجام هرکاری می‌زند تا به سه امتیاز به تهران بازگردد چون تساوی هم زخم هواداران این تیم را التیام نمی‌بخشد.

استقلال تهران که همین اول فصل با لشکری از مصدومان مواجه شده داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده، پژمان منتظری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این بین میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، لئوناردو پادوانی، سید مجید حسینی و جابر انصاری موفق شدند با دنبال روند بهبودشان برای حضور در ترکیب آماده باشند اما حضور آنها در دیدار حساس برابر پارس جنوبی جم به تصمیم منصوریان بستگی دارد.

به احتمال زیاد سید مهدی رحمتی در چارچوب دروازه قرار بگیرد و منصوریان به تجربه او در دیدار خارج از خانه مقابل پارس جنوبی احتیاج دارد. سید حسین حسینی هم که از تمرینات اخراج شده بود در کنار تیم به شهرستان جم سفر کرده اما حضور او در ترکیب ثابت اندک است.

با ادامه دوری طولانی مدت پژمان منتظری و آمادگی نسبی سید مجید حسینی، منصوریان نمی‌تواند به عظیم گوک اعتماد کند تا زوج جدیدی را در خط دفاعی شاهد باشیم. به احتمال روزبه چشمی یک خط عقب‌تر نسبت به دیدارهای قبلی حاضر شود و به همراه پادوانی زوج دفاعی استقلال مقابل پارس جنوبی جم باشند. خسرو حیدری در سمت راست و شاید عجیب اما امید نورافکن در سمت چپ ظاهر می‌شود؛ همانند دیدار برابر گل گهر سیرجان. با اینکه زکی پور به شرایط مطلوب رسیده اما احتمال تغییر کلی رویه منصوریان در بازی خارج از خانه امروز قابل پیش بینی است.

امید ابراهیمی شرایط ایده‌آلی برای بازگشت به ترکیب ثابت دارد و با حضور احتمالی چشمی و نورافکن در خط دفاعی، او به همراه فرشید باقری که به دلیل مصدومیت چند دیدار را از دست داده بود دو هافبک دفاعی استقلال باشند.

از فرشید اسماعیلی به عنوان هافبک پشت مهاجم استفاده خواهد شد و مهدی قائدی و حسن بیت سعید به ترتیب بال چپ و راست را تشکیل خواهند داد.

با ادامه مصدومیت شهباززاده و انصاری گزینه‌ای به غیر از علی قربانی برای منصوریان به عنوان مهاجم هدف باقی نمی‌ماند و این بازیکن فردا در پست مهاجم به احتمال برای استقلال بازی خواهد کرد.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال تهران در غیاب مجتبی جباری و سرور جپارف و چند بازیکن مصدوم به شرح زیر است:

رحمتی، حیدری، چشمی، پادوانی، نوراکن، باقری، ابراهیمی، اسماعیلی، قائدی، بیت سعید و قربانی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnob6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار بالاتر از سرخابی‌ها؛ منصوریان و برانکو مقهور پارس جنوبی!