تاریخ انتشار: 1396/06/23 16:58
خیال نخعی کمی آسوده شد؛
کد خبر: 183160

مصدومان مس کرمان به بازی با ملوان می‌رسند

حسین تهامی، شاهرخ غلامرضاپور و رضا حیدری سه مصدوم تیم فوتبال مس در این روزها هستند که در تمرینات این تیم غایب می‌باشند و به بازی بعد تیم خود نیز نخواهند رسید.
مصدومان مس کرمان به بازی با ملوان می‌رسند

 آقای سلطانی از اعضای کادر پزشکی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد که هر سه این بازیکنان با بازگشت تیم از انزلی بتوانند به تمرینات بازگردند.

وی در رابطه با وضعیت حسین تهامی گفت: او پس از عمل جراحی خود، مراحل آب‌درمانی و فیزیوتراپی را پشت سر گذاشته است و با تائید نهایی دکتر متخصص می‌تواند اوکی نهایی را برای بازگشت به تمرینات تیم بازگردد تا هرچه سریع‌تر در شرایط بازی قرار بگیرد.

سلطانی در رابطه با رضا حیدری نیز گفت: مراحل فیزیوتراپی او نیز به اتمام رسیده است و به احتمال زیاد حیدری که در تهران کارهای درمانی خود را پیگیری می‌کرد با ما به کرمان بازخواهدگشت و در تمرینات شرکت می‌کند.

این عضو کادر پزشکی تیم مس پیرامون مصدومیت غلامرضاپور نیزتوضیح داد و گفت: پلاتین دست او کج شده بود و به استخوان دستش آسیب زده بود اما خوشبختانه باعث شکستگی نشده بود و این موضوع سبب شد که جریان درمانی وی تسهیل شود و ما امیدواریم در بازگشت تیم از انزلی او نیز در تمرینات حاضر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnogk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان ملوان به تمرینات گروهی بازگشت (عکس)

مس کرمان به دنبال ثبت آماری جدید در انزلی
هرآنچه که باید درخصوص بازی ملوان و مس بدانید؛

آخرین وضعیت مصدومان ملوان
نوری از فردا در تمرینات حاضر می‌شود؛

طلسم مرداب انزلی برای مس شکسته می‌شود!
اوج هیجان هفته دوم در انزلی؛

مهاجم بوشهری مس کرمان خانه نشین شد
مصدومیت بدموقع برای مهره ارزشمند نخعی؛