تاریخ انتشار: 1397/03/07 16:51
کد خبر: 146160

فدراسیون سند رو کرد؛ بازی با یونان لغو نشده!

از دیروز شایعه لغو بازی تدارکاتی تیم های ملی ایران و یونان در برخی رسانه ها منتشر شده است.

دیروز البته کمیته امور بین الملل فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد و گفت هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است. امروز هم سایت فدراسیون در این باره واکنش نشان داد و با انتشار برگه قرارداد بازی با یونان اعلام کرد که خبر لغو بازی، رسمی نیست و اگر این اتفاق بیفتد فدراسیون فوتبال پیگیری قانونی انجام خواهد داد.

سایت فدراسیون در این باره نوشته است: «به اطلاع می رساند که درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل یونان هنوز هیچ موضع رسمی جدیدی از سوی فدراسیون این کشور مطرح نشده و فقط یک مصاحبه منتسب به سرمربی تیم ملی یونان در این باره منتشر شده است. در همین حال، گفتنی است در صورتیکه به هر دلیل دیدار دوستانه ایران و یونان برگزار نشود فدراسیون فوتبال ایران موضوع را از طریق مبادی ذیربط بین المللی برای احقاق حقوق مادی خود پیگیری خواهد کرد و فدراسیون فوتبال یونان و اسپانسر ذیربط می باید پاسخگو باشند.

در این میان، روابط عمومی فدراسیون فوتبال مراتب تقدیر و تشکر این فدراسیون را از سفارت جمهوری اسلامی ایران در یونان و همچنین سفارت این کشور در ایران ابراز می کند و تصریح می کند موضوعات مرتبط با برگزاری مسابقه،در سطح عالی در حال پیگیری است. همچنین ذکر این نکته ضروری است از آنجا که در برخی منابع اعلام شده که برای برگزاری دیدار ایران و یونان قرارداد محکمی میان طرفین در کار نبوده، بر این اساس قراردادهای مرتبط با برگزاری دیدار ایران و یونان برای تنویر افکار عمومی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpnm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از مکان جدید بازی ایران-یونان توسط روزنامه «صباح دیلی» ترکیه