تاریخ انتشار: 1397/02/28 22:40
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 147412

مهاجری: فعلا باشگاه خونه به خونه صبحتی با من نکرده است/ ارزش زیادی برای فوتبال شمال قائلم

رضا مهاجری هدایت تیم فوتبال خونه به خونه را تکذیب کرد اما اعتقاد دارد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
مهاجری: فعلا باشگاه خونه به خونه صبحتی با من نکرده است/ ارزش زیادی برای فوتبال شمال قائلم

رضا مهاجری سرمربی سابق تیم پدیده مشهد در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی درخصوص پیشنهاد خونه به خونه به وی گفت: من به آقای حسن زاده ارادت دارم و ارتباطات خوبی در این سال ها داشتیم و بحث خاصی نشده تا در این زمینه بخواهیم ورود کنیم. خیلی جاها با یکدیگر ارتباط داشتیم و صحبت کردیم و اگر جایی نیاز به مشاوره داشتند ما مشاوره دادیم اما فعلا چیزی نشده تا ما صحبتی مبنی بر مسائلی که مطرح شده بکنیم.

وی افزود: ما همواره باهم در ارتباط بودیم و همیشه نیز جزو گزینه های باشگاه خونه به خونه بودم. این لطف آقای حسن زاده و مجموعه شان به من است که اعتماد دارند به من ولی فعلا درخصوص هدایت تیم خونه به خونه مسائلی مطرح نشده است.

وی خاطرنشان کرد: فکر کنم اکنون آقای حسن زاده درگیر شکایت خود باشد و زیاد روی سرمربی فصل آینده خود زوم نشده است. باید زمان بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

مهاجری در خاتمه درخصوص سایر پیشنهاداتش گفت: بله. 4-5 پیشنهاد خوب دارم که تا هفته آینده تکلیفم مشخص خواهد شد. برای من بابل و خصوصا شمال کشور ارزش دیگری دارد. نسبت به فوتبال مازندران عِرق دارم و همیشه نیز دوست داشتم فوتبال شمال را. باتوجه به خیل عظیم فوتبالیستی که از شمال کشور به فوتبال ایران معرفی شدند؛ همیشه دوست داشتم در یکی دو تیم در بالاترین سطح فوتبال حضور داشته باشم. واگذار کردم به هفته آینده تا ببینم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpxqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبر درخصوص شکایت باشگاه خونه به خونه از تبانی نساجی
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تیم منتخب فصل 97-96 لیگ یک اعلام شد
از نگاه کارشناسان لیگ یک فرتاک ورزشی؛

آقای گل لیگ یک از تیمش جدا شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|