تاریخ انتشار: 1397/02/21 14:57
کد خبر: 148369

رفع ابهام از اظهارنظر مالک باشگاه خونه به خونه

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: گفتم حضوری به فدراسیون رفتم/سیاست خونه به خونه اعتماد به رسیدگی قانونی پرونده است.
رفع ابهام از اظهارنظر مالک باشگاه خونه به خونه

 انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی مبنی بر این که قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه بابل به خبرورزشی تلویزیون گفته با دایی (صالحی امیری) به فدراسیون رفتم، شائبه ساز شد اما مالک خونه به خونه در تماس با خبرورزشی گفت: من گفتم حضوری به فدراسیون رفتم و فیلم و صدای من در آرشیو صداوسیما موجود است. من اگر می‌خواستم از نفوذ دیگران استفاده کنم سر تیم شهرم در روز روشن بریده نمی‌شد. البته می‌دانم منشا این جوسازی‌ها کجاست.

حسن زاده تاکید کرد: سیاست خونه به خونه بابل همان طور که در هر دو بیانیه رسمی باشگاه اشاره شد، اعتماد به رسیدگی کمیته اخلاق و پرهیز از دخالت دادن اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر و دوری از هرگونه تنش و جنجال رسانه‌ای است. لذا شدیدا خبر مذکور را تکذیب کرده و حق خود را بری طرح شکایت علیه کسانی که فایل صوتی را دستکاری کردند، محفوظ می‌دانیم.

وی افزود: رییس و اعضای کمیته محترم اخلاق، بهتر از هر مرجع و مقامی، استحضار دارند که باشگاه خونه به خونه بابل صرفا از طریق وکیل رسمی خود دکتر غلامرضا رفیعی، در حال پیگیری رسمی و قانونی پرونده اتهام تبانی است. فایل صوتی بنده هم در آرشیو صداوسیما موجود است و راحت می‌توان تشخیص داد که بنده گفتم حضوری به فدراسیون رفتم. صحت گفته‌های من را می‌توانید از مسئولان فدراسیون سوال کنید. آنها هم تایید می‌کنند که من تنها به فدراسیون رفته بودم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmwaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛ خونه به خونه در فینال جام حذفی شرکت نمی‌کند