تاریخ انتشار: 1396/02/17 18:05
اختصاصی| لاجوردی‌پوشان محکوم به پیروزی؛
کد خبر: 212312

پیش بازی برق جدید شیراز - داماش گیلان

دو تیم برق جدید شیراز و داماش گیلان از سری مسابقات لیگ دو کشور، در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی برق جدید شیراز - داماش گیلان

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال برق جدید شیراز درحالی فردا (دوشنبه) به مصاف داماش گیلان خواهد رفت که شیرازی‌ها، هفته گذشته مقابل شهرداری ماهشهر شکست تلخی را تجربه کردند و همان شکست سبب شد تا آنها علاوه بر اینکه از صدر جدول دور شوند، شهرداری ماهشهر را نیز به صدر جدول هدایت کنند.

تیم پولداری که بازیکنانش چندین بار به دلیل بی‌پولی اعتصاب کرده‌اند، روند روبه رشد خط دفاعی خود را علاوه برمرحله نخست لیگ دو، در مرحله نهایی نیز ادامه دادند و با 7 گل خورده در هشت بازی، آمار قابل قبولی از خود نشان دادند. گرچه آمار مرحله نخست این تیم به مراتب بهتر از این آمار بوده است.

در آن سو اما داماشی قرار دارد که باید به آن لقب "پرنوسان ترین" تیم لیگ دو را اختصاص داد. آنها با دو برد مقابل شهرداری فومن، مقابل هیچ تیم دیگری نتوانستند در دیدار رفت و برگشت پیروز شوند و آنها به دنبال سنت شکنی، در شیراز خواهند بود.

این دیدار از آن جهت که لاجوردی‌پوشان شهر رشت باید فاصله خود را با صدر کمتر کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است و شاید یک امتیاز این بازی، به درد آنها نخورد. شاگردان هادی طباطبایی درحالی در رده چهارم جدول با 9 امتیاز قرار دارند که نسبت به سایر تیم‌ها، یک بازی کمتر انجام داده‌اند و اگر می‌خواهند امیدشان به صعود همچنان زنده باشد، باید بازی با برق جدید را با پیروزی ترک کنند.

ترکیب احتمالی این دو تیم:

برق جدید شیراز: مسلم حق شناس - حمید ملکی - مجید بهدوزی - رضا فیروز زاده - صادق رضایی - سعید مرتضوی - پوریا آریاکیا - قاسم رزمی - صادق کرمی - رسول بهاروندی - وحید شاکر

سرمربی: وحید رضایی

داماش گیلان: اشکان توانا - آرمین منفرد دوست -  کنعان طاهرنژاد -  محمد مختاری - بابک رمضانی پور - محمد همرنگ - حسین نظیری - هادی سهرابی -حسن رمضانی - مصطفی حاجتی - امین متوسل زاده

سرمربی: هادی طباطبایی

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lx8d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی برق جدید معادلات را سخت کرد/ داماش بد استارت زد
اختصاصی| دو بازی و دو تساوی؛

سه امتیاز شیرین برق جدید شیراز در رشت/ داور هم جلودار شیرازی ها نبود
اختصاصی| اولین موفقیت وحید رضایی پس از بازگشت به نیمکت؛

رای دیدار جنجالی شهرداری کاشان و داماش صادر شد
اختصاصی| جریمه سنگین برای دو تیم؛