تاریخ انتشار: 1396/02/15 11:25
اختصاصی| از چند تیم پیشهاد دارم؛
کد خبر: 212784

حسین مددی: اولویتم آلومینیوم است اما شرایط جور نباشد نمی‌مانم

شرایط بد مالی آلومینیوم اراک سبب شده است تا ستاره‌هایش یکی پس از دیگری کوچ کنند.
حسین مددی: اولویتم آلومینیوم است اما شرایط جور نباشد نمی‌مانم

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین مددی بازیکن 22 ساله تیم آلومینیوم اراک، بادرخشش فوق العاده‌ای که در ترکیب این تیم داشته، سبب شد تا بازیکنان بزرگی را نیمکت نشین کند و به فرد اول پیستون چپ اراکی‌ها تبدیل شود. او در لیگ امسال،  سه گل و سه پاس گل داده است، البته چند بازی اول فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

مددی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما درخصوص تیم آینده‌اش گفت: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم و عجله‌ای برای فصل بعد ندارم. آمارم عملکردم را نشان می‌دهد و فکر کنم این آمار در تیم آقای پاشازاده، فوق العاده‌است و از این موضوع خوشحال هستم.

وی افزود: اولیت اول و آخرم حضور در اراک و تیم آلومینیوم است زیرا مردم و هوادارانش آنقدر برایمان سنگ تمام گذاشتند که اگر به آنها پشت کنیم، بی معرفتی است اما وضعیت مالی بد تیم، من و خیلی از بچه‌ها را آزار داد و بخاطر همین موضوع، شاید فصل آینده در اراک نمانم.

مددی در پایان گفت: از چند تیم خوب پیشنهاد دارم اما نمی‌توانم بگوئم از کدام لیگ است. من فصل آینده نیز زیر 23 سال هستم و قطعا اولویت هایی در ذهنم است که دوست دارم در مرحله اول به آنها برسم و در نهایت اگر آن اولویت ها جور نشد، فصل بعد نیز در لیگ یک باشم.

خبرنگار: "آرین قلی نیا"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxjp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوچ بازیکنان آلومینیوم اراک به دلیل بی‌پولی!
اختصاصی| خطر در کمین است؛

کار سخت خونه به خونه برای جذب فوق ستاره
اختصاصی| معادلات جذب سلیمانی سخت‌تر شد؛