تاریخ انتشار: 1398/05/06 22:29
کد خبر: 92612

جانشین سانه از رئال سوسیه داد می آید

سیتی به سوسیه‌داد اعلام کرده آماده پرداخت مبلغ مورد نظر و جذب اویارزابال است.
جانشین سانه از رئال سوسیه داد می آید

و به نقل از آاس، منچسترسیتی به رئال سوسیه‌داد اطلاع داده که آماده پرداخت بند فسخ قرارداد میکل اویارزابال وینگر 22 ساله این باشگاه به ارزش 75 میلیون یورو است.

منچسترسیتی خود را برای از دست دادن لروی سانه و حضور او در بایرن مونیخ آماده کرده است و به همین دلیل قصد دارد در صورت وقوع چنین انتقالی، به سرعت برای جذب یک جانشین اقدام کند. 

ستاره 22 ساله سوسیه‌داد که با زدن 25 گل در دو فصل اخیر لالیگا نام خود را بر سر زبان ها انداخته، در ماه گذشته میلادی بالاخره نخستین بازی رسمی خود را برای اسپانیا در انتخابی یورو 2020 برابر سوئد انجام داد و موفق به گلزنی هم شد. (او پیش از این تنها یک بار و در دیداری دوستانه برابر بوسنی در ژوئن 2016 پیراهن تیم بزرگسالان اسپانیا را به تن کرده بود)

اویارزابال که در این سال ها بیشتر به همراه تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا در میادین حضور یافته، در قهرمانی این تیم در رقابت های یورو زیر 21 سال اروپا نیز نقش موثری داشت و دو گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد. 

باشگاه باسکی نگران وقوع چنین انتقالی است و تلاش دارد تا جای امکان اویارزابال را نزد خود نگه دارد، اما این تیم به خوبی می‌داند که در صورت پرداخت شدن رقم قید شده در بند فسخ قرارداد، هیچ شانسی برای نگه داشتن او نخواهد داشت. 

اویارزابال تا سال 2024 با سوسیه‌داد قرارداد دارد و از حضور در باشگاهی که از 14 سالگی در آن بوده، راضی است، اما هرگونه پیشنهادی از سوی قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر و امکان همکاری با پپ گواردیولا، قطعا او را وسوسه خواهد کرد؛ آاس نیز مدعی شده منچسترسیتی در تماسی با نمایندگان بازیکن به او اطمینان داده اند که دستمزد او در اتحاد به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzkme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه هماهنگی لیگ برتر تنیس روی میز ۵ تیرماه برگزار می‌شود