تاریخ انتشار: 1398/07/11 00:36
کد خبر: 85712

نامه مدیر عامل داماش گیلان خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان؛ از تیمداری استعفا می‌دهم!

نامه مدیر عامل داماش گیلان خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان؛
از تیمداری استعفا می‌دهم!

مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان

سرکار خانم بخشی

با اهداء سلام و تحّیت

احتراماً خاطر عالی را مستحضر میدارد ، باشگاه داماش گیلانیان با کادر مدیریتی فعلی از سال ۱۳۹۵ مسئولیت هدایت و مدیریت این تیم را بر عهده گرفته و بر خود تکلیف و وظیفه دانست که با سرمایه گذاری شخصی ، دین خود را به فوتبال استان ، جوانان علاقمند ، پرشور و عاشق این تیم ادا نماید و در این مسیر پرتلاطم از هیچ کوششی دریغ ننمود . بر اتفاقات این باشگاه آگاه و مطلعید که در دیدار پلی آف چگونه با ناداوری زحمات چند ساله کلیه اعضای باشگاه را هدر دادند تا این باشگاه مجبور گردد بنا به قول و تعهدی که به آن پایبند بود و خود را اخلاقاً در برابر مردم و جوانان این شهر و بازیکنان و کادر فنی مسئول میدانست با صرف هزینه چند میلیاردی امتیاز لیگ یک را خریداری نماید . همگان شاهد بودند که در فینال جام حذفی فوتبال ایران و بعد از ان چگونه با این باشگاه و مدیران آن برخورد شد و عوض دلجویی و عذرخواهی ، مدیران آن با محرومیت از حضور در ورزشگاهها و جرایم نقدی مواجه گردیدند .

اهالی فوتبال گیلان یادشان نرفته است که قبل از در اختیار گرفتن این تیم و خرید امتیاز ره پویان رضوانشهر این باشگاه چه وضعیتی داشت و امروز با همت مدیران و اعضای هیات مدیره و تحمل مشقتهای فراوان این تیم از لیگ دو به لیگ یک ارتقاء یافت و حضور در لیگ برتر در فصل آینده هم دور از انتظار این باشگاه نخواهد بود . علی ایحال با کمال تاسف مشکلات مالی باعث اعلام انصراف گردید تا با بررسی تمامی عوامل و جهات ، رسماً اعلام نماییم که دیگر قادر به ادامه و صرف هزینه جهت این مجموعه نیستیم و تحمیل مصائب از مرز توان گذشته است . لازم به یاداوری است که باشگاه داماش گیلانیان در فصل گذشته نسبت به تعهدات مالی خود در قبال کلیه اعضای تیم تمام و کمال ایفای دین نموده و در فصل جاری دیگر توان پرداخت تعهدات قراردادی اعضای تیم و هزینه های جاری از عهده مدیران این تیم خارج است .

 با عنایت به توضیحات ارائه گردیده و تا تعیین و تکلیف نهایی در خصوص انتقال این تیم به متقاضیان ، کلیه تصمیمات مقتضی و نحوه اداره و مدیریت و با رعایت غبطه و صلاح این باشگاه و فوتبال استان ، از تاریخ امضاء این مرقومه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان محول میگردد .

فلذا با عنایت به اینکه موضوع یاد شده از موارد سریع الامور میباشد ضرورت مکتوبات اوامر و تصمیمات آن مقام عالی ورزش استان را عاجل میداند و امید است از بذل توجه و عنایت خاصه ای که همواره به این باشگاه و مدیران آن داشته اید ، این مهم با مدیریت مدبرانه سرکار عالیه بدور از تبعات اجتماعی و بر هم خوردن نظم عمومی فوتبال استان سرانجام پذیرد.

محمد مهدی الطافی

مدیر عامل

رونوشت :

۱_ استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر ارسلان زارع جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی

۲_معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان جناب آقای دکتر محمود قاسم نژاد جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی

۳_ فرماندار محترم شهرستان رشت جناب اقای دکتر میر شمس مومنی زاده جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی

۴_ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان جناب آقای قربانعلی الماسخاله  جهت استحضار و اقدامات لازم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzrb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات لاجوردی پوشان شهر رشت تعطیل شد!
به دلیل اعتصاب بازیکنان؛

برترین سرمربی هفته ششم لیگ دسته یک معرفی شد
از سوی کارشناسان فرتاک ورزشی؛