تاریخ انتشار: 1399/02/12 13:00
کد خبر: 63939

شرایط کین قبل از حضور در تمرینات باید بررسی شود

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که هری کین، مهاجم تیمش، پیش از بازگشت به تمرینات تیمی، باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشخص شود امکان این کار را دارد یا نه.
شرایط کین قبل از حضور در تمرینات باید بررسی شود

هری کین، موسی سیسوکو و استیون برگوین، مصدومان تاتنهام، با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی طولانی مدت‌شان، آماده بازگشت به میادین هستند اما مورینیو معتقد است که هر زمان که تمرینات گروهی تیمش آغاز شود، باید این بازیکنان را ارزیابی کند تا مشخص شود نسبت به کل تیم، در چه شرایطی از نظر آمادگی قرار دارند.

کین در دیدار تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در روز 1 ژانویه، از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی جدی شد و از آن زمان دور از میادین است.

مورینیو در مورد شرایط کین، سیسوکو و برگوین به اسکای اسپورتس گفت:" آنها هفته ها مصدوم بودند و وقتی مصدومیت شان به پایان رسید، تمرینات ما متوقف شد. من نمی دانم شرایط آنها چطور است، آنها خودشان هم نمی دانند. باید صبر کنیم ببینیم اگر بازی های دوباره آغاز شود، اجازه تمرین کردن آنها با تیم توسط کادر پزشکی داده می شود یا نه."

 

 

در این مدت که رقابت ها به دلیل شیوع کرونا متوقف بوده، باشگاه تاتنهام ورزشگاهش را در اختیار بیمارستان میدل‎سکس نورث قرار داد. مورینیو در این مورد هم گفت:" تلاش می‌کنید تا تصور کنید یک روز عادی در اینجا چطور است؛ پیش از بازی، روز بازی و بعد از بازی. سپس به اینجا می آیید و امکانات بیمارستانی فوق العاده ای را در اینجا می بینید. فکر می کنم این فوق العاده است. وقتی به رختکن می روم، احساس عجیبی دارم و احساساتی می شوم."

همچنین تاتنهام به بازیکنانش اجازه داد تا به طور انفرادی از زمین تمرین باشگاه استفاده کنند و مورینیو معتقد است که بازیکنانش به این فرصت نیاز داشتند:" احساس خوبی برای بازیکنان است که فرصت احساس کردن بوی چمن را داشته باشند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5v8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب مورینیو روی اعصاب هواداران و مردم!