تاریخ انتشار: 1398/10/03 12:26
کد خبر: 77015

علامت سوال بزرگ؛چه کسانی به پرسپولیس می آیند و چه کسانی می روند؟

گابریل کالدرون لیست شرایط مورد نظرش را به باشگاه داده و اعلام کرده که باید تا زمان بازگشتش به از آرژانتین این موارد فراهم شده باشد.
علامت سوال بزرگ؛چه کسانی به پرسپولیس می آیند و چه کسانی می روند؟

کالدرون شب گذشته در برنامه "فوتبال برتر" سه شرط از شروطش برای ادامه همکاری را اعلام کرد. اولین شرط کالدرون تسویه حساب مطالبات فصل گذشته بازیکنان بود، دومین شرط روشن شدن تکلیف دستمزد خودش و سومین آن ها جذب دو یا سه بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی است.

 

بازیکنان ایرانی و خارجی

گابریل کالدرون لیستی به باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان مورد نظرش داده است. مرد آرژانتینی  قطعا یک مهاجم خارجی سطح بالا و دو بازیکن احتمالا در پست های مهاجم و هافبک می خواهد. او با سه بازیکن جدید می خواهد هرچه بیشتر به سبک مورد نظرش نزدیک شود. شاید او علاوه بر مهاجم خارجی که برای بازی کردن در ترکیب اصلی می خواهد به دنبال یک مهاجم جایگزین هم برای او هست. کالدرون با وجود داشتن مهاجمان جوانی مثل مهدی عبدی، آریا برزگر، امیر روستایی اما شاید می خواهد یک مهاجم باتجربه تر را به جمع علیپور و مهاجم خارجی اضافه کند.

 

سه ورودی و سه خروجی

سه ورودی پرسپولیس به معنای خروج دو بازیکن هم هست. این تیم برای جذب مهاجم خارجی به خاطر خروج جونیور مشکلی ندارد اما اضافه شدن دو بازیکن دیگر باعث خواهد شد همانطور که کالدرون گفت این تیم باید دو بازیکن را از لیست خارج کند. هرچند کالدرون می گوید که تا قبل از بازی روزجمعه هیچ لیست خروجی وجود ندارد و از طرفی ابتدا باید پرسپولیس با بازیکنان مدنظرش توافق کند اما بعید است که او در ذهنش به خروجی های تیم در زمستان فکر نکرده باشد.

 

علامت سوال های مهم

اما آنچه نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس را مبهم کرده این است که نسبت به دفعات قبل کمترین خبر درباره گزینه های این باشگاه منتشر شده است. پیش از این صحبت هایی درباره مذاکره با بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو شده بود که باشگاه و بازیکنان آن را تایید نکردند.  موضوع اصلی که شاید گزینه های پرسپولیس را کاملا غیرقابل تشخیص کرده است ناشناخته بودن کالدرون است و همین پیش بینی و احتمالات را بسیار ضعیف کرده است.

شاید بزرگترین علامت سوال مربوط به گزینه ای باشد که این باشگاه برای خط هافبک مدنظر دارد. پرسپولیس در حال حاضر بشار رسن، ترابی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا را دارد که توانایی بازی در خط میانی را دارند. با اضافه شدن یک یا دو مهاجم وحید امیری هم به جمع بازیکنان میانی اضافه خواهد شد. با این شرایط شلوغی که پرسپولیس در خط میانی دارد مشخص نیست کالدرون برای کدام پست خط هافبک دنبال بازیکن است. آیا او قصد دارد از جمع بازیکنان خط هافبک کسانی را در نیم فصل از لیست کنار بگذارد؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7rno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه یک پرسپولیسی به بیرانوند