تاریخ انتشار: 1396/10/16 13:18
کد خبر: 166015

ادعای عجیب هیئت فوتبال آذربایجان شرقی/ حتی یک هوادار استقلال را هم در ورودی ورزشگاه ندیدیم!

مسئولان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی می‌گویند که حتی یک نفر از هواداران استقلال هم به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نیامده بودند.
ادعای عجیب هیئت فوتبال آذربایجان شرقی/ حتی یک هوادار استقلال را هم در ورودی ورزشگاه ندیدیم!

نصرالله عبداللهی صبح امروز، اعلام کرد که باشگاه استقلال قصد دارد از هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به‌خاطر راه ندادن هواداران این تیم به ورزشگاه سازمان لیگ شکایت کند.

رضا تقیون،‌ مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی  به خبر شکایت استقلال از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی واکنش نشان داد و گفت: مسئولان باشگاه استقلال در صورت‌جلسه‌ای که در نشست هماهنگی قبل از بازی امضا کردند، نوشتند که ما هیچ‌گونه هوادار سازماندهی شده با خودمان به ورزشگاه نمی‌آوریم. وقتی که باشگاه استقلال مسئولیت هوادارانش را برعهده نمی‌گیرد، ما چطور برای هوادار آنها جایگاه مخصوص در نظر بگیریم؟!

وی افزود: مثلاً مسئولان باشگاه تراکتورسازی در جلسه هماهنگی پیش از بازی با پرسپولیس می‌روند و یک روز قبل از بازی طرح می‌کنند که 10 درصد در ورزشگاه آزادی برای‌شان کم است. وقتی یک تیمی می‌خواهد در ورزشگاه میهمان هوادار داشته باشد، باید آن را اعلام کند. در جلسه هماهنگی قبل از بازی، سرپرست و مدیر رسانه‌ای استقلال اعلام کردند که هیچ‌گونه هوادار سازمان‌دهی شده در ورزشگاه ندارند و فقط حدود 10 نفر لیدر با خودشان به تبریز می‌آورند که ما هم گفتیم آنها را در زیر جایگاه که جایگاه ویژه هم هست، جا می‌دهیم، اما زمانی که خودشان مسئولیت هواداران‌شان را برعهده نمی‌گیرند، مسئولان برگزاری چه مسئولیتی را باید برعهده بگیرند؟

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: تازه ما دیروز (جمعه) در ورزشگاه به هیچ‌وجه هوادار استقلالی ندیدیم که بگوییم نگذاشتند آنها داخل ورزشگاه بیایند. هیئت فوتبال فقط عامل برگزاری بازی است و نیروی انتظامی مسئول کنترل این چیزهاست، اما ما هم هیچ‌گونه گزارش و خبری مبنی بر حضور هواداران استقلال در ورزشگاه و راه ندادن آنها به داخل ندیدیم. من در ورودی ورزشگاه هم بودم، اما هیچ استقلالی ندیدم؛ چه سازمان‌دهی شده و چه غیر سازماندهی شده.

تقیون در واکنش به اینکه نصرالله عبداللهی اعلام کرده لیدرهای استقلال هم با وساطت توانستند وارد ورزشگاه شوند، گفت: تأکید می‌کنم که هیچ‌گونه هماهنگی قبلی برای حضور هواداران استقلال در ورزشگاه انجام نشده بود. من برای آقای عبداللهی (سرپرست تیم استقلال) تأسف می‌خورم. اعضای کانون هواداران تراکتورسازی در ورود استقلال به تبریز، به فرودگاه رفتند و برای‌شان دسته گل بردند. آقای عبداللهی چرا آنها را لحاظ نکردند؟ هیئت فوتبال کِی نگذاشت که لیدرها و هواداران آنها وارد ورزشگاه شوند. باز هم تأکید می‌کنم که یک هوادار استقلال را هم در ورزشگاه ندیدم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o987l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال از هیئت فوتبال آذربایجان شرقی شکایت می کند