تاریخ انتشار: 1402/02/03 12:09
کد خبر: 7415

حسین کنعانی در نقش انگری برد در دربی!

مدافع ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر اکنون جایش در دربی پیش‌رو کاملا خالی به نظر می‌رسد.
حسین کنعانی در نقش انگری برد در دربی!

این تصویری از دربی 95 است؛ حسین کنعانی زادگان با پیراهن شماره 6 توانست در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش در نهایت برتری یک گله تیمش جشن بگیرد. دیداری که البته با حواشی و درگیری نیز همراه بود.

تصویر بعد از خطای شدید مدافع استقلال روی میلاد سرلک رقم خورد. تکل خشنی که شماره 10 پرسپولیس را سرنگون کرد و کنعانی زادگان به هواخواهی هم‌تیمی خود پا به ماجرای جنجالی آن گذاشت. این درگیری به حدی شدت گرفت که در ادامه پای نیمکت دو تیم و بازیکنان حاضر در آن را نیز به میان کشید و در نهایت این فرشاد فرجی بود که با اخراج مواجه شد.

b53bfek4

کنعانی زادگان که پیش از این دربی با مصدومیت شدیدی مواجه بود و پارگی رباط مچ مواجه بود و حتی شایعات مربوط به غیبت احتمالی او در این بازی شکل گرفته بود اما با حضور در این جدال، توانست نمایش دفاعی قابل توجهی به خود اختصاص دهد و در نهایت یک کلین شیت طلایی را به نام خودشان ثبت کرده و برد بزرگی را به دست بیاورند.

مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس اکنون در الاهلی قطر کار را دنبال می‌کند و از جمله بازیکنانی بود که برای هر دربی لازم است. بازیکنی با اعتمادبنفس ویژه و تعصب خاصی که برای برتری تیمش با بالاترین توان می‌جنگید. او با چهره جنگجوی خود در محافظت از هم‌تیمی‌اش یک قاب ویژه را ثبت کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9ko2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی نقشه شادی گل برابر استقلال چیده است
18 بازیکن در حسرت 7 بازیکن پرسپولیس در دربی