تاریخ انتشار: 1397/11/16 20:13
کد خبر: 111115

صنعت نفت 0 - سپاهان 0؛ توقف سپاهان در جنوب؛ تساوی بدون گل طلایی پوشان در آبادان

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان، از ساعت 16 روز سه شنبه (16 بهمن ماه) به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم در پایان این دیدار به تساوی بدون گل، رضایت دادند.
صنعت نفت 0 - سپاهان 0؛ توقف سپاهان در جنوب؛ تساوی بدون گل طلایی پوشان در آبادان

در دومین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، قهرمان نیم فصل در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت کوپال ناظمی، به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفته است. دقایق ابتدایی بازی با مالکیت و حملات بیشتر شاگردان امیر قلعه نویی همراه بوده است. کیفیت بسیار بد تصاویر مثل همیشه از نکات بد این بازی برای بینندگان تلویزیونی بوده است.

 در دقیقه 20، بازیکنان سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی ایده آل شدند که با بی دقتی سپیدپوشان اصفهانی، این موقعیت گلزنی با برخورد به بازیکنان خودی به هدر رفت. در دقیقه 27، ارسال سعید آقایی در دهانه دروازه به علی قربانی رسید که مهاجم سپاهان به بدترین شکل ممکن، این فرصت گلزنی را از دست داد. دو دقیقه بعد، بازهم سعید آقایی ارسالی خطرناک را بر روی دروازه صنعت نفت فرستاد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی جذابی را در این دقایق شاهد هستیم و هر دو تیم فرصت های خوبی را برای گلزنی داشته اند. در دقیقه 31، این بار نوبت به زردپوشان آبادانی بود که خودی نشان دهند که ارسال خطرناک جعفر سلمانی برای بالوتلی را پورقاز به خوبی برگشت داد. در دقیقه 34، باز این جعفر سلمانی از صنعت نفت بود که صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه او را مدافعان سپاهان برگشت دادند. نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان می رسد.

نیمه دوم بازی با موقعیت خوب بازیکنان نفت آبادان آغاز گشت. در دقیقه 47، ضربه بالوتلی می رفت تا زردپوشان آبادانی را به اولین گل خود در این بازی برساند که واکنش بسیار خوبِ پیام نیازمند مانع از گلزنی بالوتلی شد. نیازمند در برخورد با تیرک دروازه، مصدوم شد که با کمک کادر پزشکی سپاهان، این دروازه بان خب سپاهان، مشکلی برای ادامه بازی ندارد. بازی در این دقایق کم افت و خیز دنبال می شود و دو تیم از شدت حملاتشان کاسته شده است. با ورود جلال الدین علی محمدی، سپاهان به وسیله او در دقیقه 65 صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت این بازیکن را گردان به خوبی برگشت داد. دقیقه 75، وینیسیوس اولیویرا فرانکو به جای میلاد جهانی وارد زمین می شود تا اولین بازی خود را در لیگ ایران، برای زردپوشانِ آبادانی انجام دهد.

 در دقیقه 80، بازیکنان صنعت نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه خطرناک بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان عبور کرد تا نتیجه این بازی همچنان بدون گل دنبال شود. در دقیقه 83، شوت زمینی رضا جبیره به شکل خطرناکی از سمت چپ دروازه سپاهان به بیرون رفت. به دقیقه 90 می رسیم و کوپال ناظمی، چهار دقیقه وقت اضافه اعلام می کند.

 در دقیقه 92، علی قربانی از روی اشتباهات مفرط بازیکنان صنعت نفت، درون محوطه جریمه صاحب موقعیت ایده آل گلزنی شد که در عین ناباوری، ضربه مهاجم سپاهان تبدیل به گل نشد. قربانی دومین بخت مسلمِ گلزنی تیمش را در این دیدار از دست داد. یک دقیقه بعد بازیکنان صنعت نفت نیز بخت گلزنی داشتند که بازهم با بی دقتی، گلی را در این بازی شاهد نبودیم. با سوت داور بازی، دو تیم صنعت نفت و سپاهان به تساوی بدون گل، رضایت می دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob86g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره عراقی صنعت نفت ساز جدایی کوک کرد