تاریخ انتشار: 1395/09/28 22:51
کد خبر: 242039

رونمایی از سورپرایز شهریار فوتبال ایران

بازیکن ۲۰ ساله گرگانی که دایی او را از سپاهان به نفت تهران آورده تا در این روزها که محمد قاضی گل نمی‌زند و ایمان مبعلی نیمکت‌نشین است عصای دستش باشد و اسدی هم انصافا عصای دست خوبی بوده است.
رونمایی از سورپرایز شهریار فوتبال ایران

از این بازیکن به احتمال زیاد از این به بعد بیشتر خواهید شنید. اگر چهره رضا اسدی را نمی‌شناسید مهم نیست. مهم این است که بدانید او در تیم علی دایی بازی می‌کند. مربی‌ای که شاید اکثر فاکتورهای مربی‌گری را نداشته باشد اما یک کار را خوب بلد است. بازی دادن به جوانان و اعتماد کردن به آنها و بازیکن ساختن را. بازیکنانی که او به فوتبال معرفی کرده خیلی کم تعداد نیستند. پرسپولیس الان را ببینید حتما ردپای او را پیدا خواهید کرد.

این بازیکن هم رضا اسدی است. بازیکنی که از تیم جوانان سپاهان خریداری شد و چند هفته‌ای است که دایی به او میدان می‌دهد. او این هفته مقابل صبای قم یک گل سه امتیازی زد تا دایی بیش از این از کورس رقابت فاصله نگیرد. اسدی هفته قبل هم کار مشابهی انجام داده بود و با یک گل یک امتیاز برای تیمش خریده بود.

بازیکن ۲۰ ساله گرگانی که دایی او را از سپاهان به نفت تهران آورده تا در این روزها که محمد قاضی گل نمی‌زند و ایمان مبعلینیمکت‌نشین است عصای دستش باشد و اسدی هم انصافا عصای دست خوبی بوده است. او پیش از این هم یک بار با یک گل حساس نفت تهران را از سد نساجی مازندران عبور داد و به مرحله بعد برد.

اسدی در سپاهان صفر بازی انجام داد. او که عضو تیم ملی نوجوانان است در ترکیب این تیم هم آمار ۹ بازی و صفر گل زده را داشت. در تیم آقای گل اما بخت او هم باز شده است و فعلا گل می‌زند. گل می‌زند تا یا مثل بعضی از بازیکنان جوان دایی به دست فراموشی سپرده شود یا مثل بازیکنانی نظیر کریم انصاری‌فرد و امید عالیشاه و غیره راه به جاهای بالاتر ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe95o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی و مرفاوی / جدال شماره ده های تیم ملی