تاریخ انتشار: 1395/10/05 21:49
کد خبر: 240439

احساس خطر در نزدیکی های اردوی سرخ

پرسپولیس با کسب پیروزی در برابر سیاه جامگان و تراکتور سازی با شکست دادن نفت تهران در رده های اول و دوم جدول در پایان نیم فصل اول قرار گرفتند.
احساس خطر در نزدیکی های اردوی سرخ

شاگردان برانکو با یک بازی حساب شده و تهاجمی به استقبال تعطیلات نیم فصل رفتند و توانستند با نتیجه 3 بر 0 از سد سیاه جامگان عبور کرده و علاوه بر اینکه با 32 امتیاز قهرمانی نیم فصل را بدست بیاورند، تا حدود نیز موفق شدند تفاضل گل خود را بهبود بخشیده تا در صورت هم امتیاز بودن با رقبا، در زیر دست آنها قرار نگیرند.

نزدیک ترین تیم از ابتدا تا انتهای نیم فصل اول و بعد از گذشت 15 بازی، تراکتورسازی تبریز بوده است بطوری که در برخی از هفته ها نیز، صدر جدول را در اختیار داشته و زنگ خطر را با صدای بلند شاگردان قلعه نویی برای برانکو و شاگردانش بصدا در آورده اند.

تراکتورسازی امروز نیز در آخرین مسابقه در نیم فصل رقابت های لیگ برتر از سد علی دایی و شاگردانش در نفت تهران عبور کرد تا سایه به سایه سرخ پوشان تهران در حرکت باشند تا خطر را با تمام وجود در اردوی سرخ ها بوجود بیاورند.

به هر حال نیم فصل به پایان رسید و تیم ها برای بازی های دور برگشت خود را آماده خواهند کرد ولی بر اساس شرایط موجود و نوع بازی که ارائه می نمایند و اگر اتفاق خاص و غیر مترقبه ای پیش نیاید باید رقابت اصلی را بین تراکتورسازی و پرسپولیس برای کسب مقام قهرمانی دانست و برانکو و شاگردانش باید بدانند که قلعه نویی و ارتش سرخ تبریز در پشت دروازه های تهران اردو زده اند و بدنبال کوچکترین لغزشی هستند تا صدر و در نهایت قهرمانی را بدست بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oemyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت علی دایی و فولاد خوزستان برای جذب بازیکن پرسپولیس
آرام طبع دوست دارد به نفت برود؛

2 پرسپولیسی و یک استقلالی در صدر جولان می دهند
دایی در تعقیب برانکو و قلعه‌نویی؛