تاریخ انتشار: 1395/09/17 12:45
کد خبر: 244587

پیش بازی فولاد یزد-فجرسپاسی/ نبردی شش امتیازی در غیاب هواداران

هفته شانزده9 لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز چهارشنبه هفدهم آذر ماه برگزار خواهد شد و در یکی از بازی های این روز دو تیم فولاد یزد و فجرسپاسی از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی فولاد یزد-فجرسپاسی/ نبردی شش امتیازی در غیاب هواداران

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال فجرسپاسی در هفته گذشته در شیراز به مصاف خونه به خونه بابل رفت و با نتیجه دو بر صفر تیم متمول خونه به خونه را شکست داد ، فجرسپاسی در هفته ی چهاردهم در اهواز به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل استقلال این شهر رسید .

اما فولاد یزد در هفته گذشته در قائمشهر با نتیجه سه بر صفر شکست خورد ، فولاد یزد در هفته چهاردهم در خانه به مصاف تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید .

وضعیت دو تیم در جدول:

تیم فوتبال فولاد یزد با دو برد ، هفت تساوی و شش شکست و با سیزده امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

تیم فوتبال فجرسپاسی با یک برد ، پنج تساوی و نه شکست و با هشت امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

قطعا تساوی هم برای تیم فوتبال فجرسپاسی نتیجه بدی نیست ولی شاید نتیجه ای به غیر از برد نمیتواند شاگردان محمود امیری در تیم فولاد را راضی کند.

آخرین برد تیم فوتبال فولاد یزد به هفته‌ی چهاردهم در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر برمیگردد ، همچنین آخرین برد تیم فوتبال فجرسپاسی به هفته‌ی گذشته در مقابل خونه به خونه برمیگردد.

تیم فوتبال فولاد یزد در فاز هجومی با ۱۰ گل زده شانزدهمین تیم از نظر گلزنی است ، تیم فولاد در فاز دفاعی با ٢۱ گل خورده هفدهمین خط دفاعی ضعیف لیگ است ، همچنین تیم فوتبال فجرسپاسی در فاز هجومی با ۱۰ گل زده. شانزدهمین تیم از نظر گلزنی است در فاز دفاعی با ٢۰ گل خورده پانزدهمین خط دفاعی ضعیف لیگ است.

نویسنده: "مصطفی صابری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oenvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکوت در بازی شش امتیازی لیگ یک!