تاریخ انتشار: 1395/10/12 00:44
کد خبر: 238987

تراکتورسازی مدیون همیشگی ایرانپوریان در این فصل!

تراکتورسازی حضور در فینال را مدیون سانتر دیدنی محمد ایرانپوریان در لحظات پایانی دقیقه 90 است.
تراکتورسازی مدیون همیشگی ایرانپوریان در این فصل!

تراکتور که با گل نیمه اول احسان پهلوان از ذوب‌آهن عقب افتاده بود، در نیمه دوم و بعد از اخراج مرتضی تبریزی به بازی سوار شد و مهاجمان این تیم موقعیت‌های متعدد پیاپی روی دروازه ذوب‌آهن به دست آوردند که با درخشش مظاهری و بی‌دقتی بازیکنان همه فرصت‌ها برای بازگشت تبریزی‌ها به بازی تا دقیقه 90 از دست رفت.

در لحظات انتهایی وقت قانونی بازی بود که فرشته نجات قلعه‌نویی دوباره قفل بازی را برای تراکتورسازی باز کرد. محمد ایرانپوریان که چند بار توپ‌های ارسالی‌اش با دفع مدافعان اصفهانی به هدر رفته بود، در ثانیه‌های پایانی با یک سانتر زیبا از سمت راست، فرصتی را در اختیار فرزاد حاتمی قرار داد که حاتمی با ضربه سر بالاتر از مدافعان ذوب‌آهن بالاخره توانست نتیجه را به تساوی بکشاند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

اتفاقی که هفته قبل هم افتاده بود. در بازی تراکتورسازی و نفت تهران در ورزشگاه تختی، تا دقیقه 60 دو تیم بدون گل به بازی ادامه می‌دادند و قلعه‌نویی که شدیدا به سه امتیاز بازی احتیاج داشت، از نرسیدن توپ‌ها به دروازه تیم دایی کلافه شده بود. اما آقای پاس گل تبریزی‌ها با یک سانتر زیبا قفل بازی را باز کرد و گل مهدی شریفی را ساخت تا در نهایت سه امتیاز بازی آخر نیم فصل به تراکتورسازی برسد. مثل امروز که سانتر زیبای او در نهایت به برد شیرین تراکتور و صعود به فینال جام حذفی ختم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oex6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد پاسورها را بازیکن تراکتورسازی برد

تراکتور، نیم فصل درباره کرار تصمیم می‌گیرد
قلعه‌نویی از هافبک عراقی راضی نیست

تصمیم جالب قلعه‎‌نویی بعد از نحستین شکست
تراکتور از امشب به اردو می رود