تاریخ انتشار: 1396/04/12 20:00
کد خبر: 198815

اسطوره های پرسپولیس و استقلال در حسرت بازی مثل عنتر!

رضا عنتر بازیکن تیم ملی لبنان که سابقه گلزنی به تیم ملی ایران را هم دارد فردا با شرکت در یک بازی دوستانه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
اسطوره های پرسپولیس و استقلال در حسرت بازی مثل عنتر!

تا این جای کار اتفاق عجیبی نیفتاده و برگزاری بازی خداحافظی برای بازیکنان اتفاقی عادی است. اما ماجرا وقتی جالب می‌شود که اسامی بازیکنان دعوت شده به این بازی را بدانیم: رونالدینیو، روبرتو کارلوس، رایان گیگز، کارلوس پویول، اریک آبیدال، جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و چند بازیکن بزرگ دیگر، کسانی هستند که فردا در بیروت در بازی خداحافظی رضا عنتر شرکت خواهند کرد. عنتر بزرگ‌‎ترین بازیکن تاریخ فوتبال لبنان است که سابقه بازی در تیم‌های هامبورگ، فرایبورگ و کلن آلمان و چند تیم سوپرلیگ چین را دارد و امسال پس از بازگشت به فوتبال لبنان و بازی در تیم تدامن ثور تصمیم به خداحافظی گرفته است. او 58 بازی باری تیم ملی لبنان انجام داد و 20 گل زد که گلش به تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 هم یکی از آنهاست.

مقایسه کنید بازی خداحافظی رضا عنتر را با پایان فوتبال بازیکنانی مثل علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی،  احمدرضا مهدی مهدوی‌کیا و ... که حسرت یک بازی خداحافظی در خور نام و اعتبار در دل‌شان ماند و با تلخ‌ترین شکل ممکن از فوتبال کنار رفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojmqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه پرسپولیسی ها و استقلالی ها و ستاره های جام دار در لیگ هفدهم!

مماشات بیش از حد فدراسیون در قبال سرخآبی ها