تاریخ انتشار: 1396/04/28 01:06
کد خبر: 194987

پیرمرد ازبکستانی جوان برزیلی را از استقلال گرفت

پیرمرد ازبکستانی جوان برزیلی را از استقلال گرفت

پیوستن رابسون جانواریو به بواویستای پرتغال خبری کاملا غیرمنتظره بود. این اتفاق در حالی رخ داد که او چند روز پیش، خبر از راضی شدن باشگاه باهیا به جدایی‌اش از این باشگاه داده بود.

رابسون به شدت مشتاق به بازگشت به استقلال بود و امیدوار بود که کارهای بازگشتش به استقلال آنقدر سریع انجام شود که او در دربی 85 در آلمان هم حضور داشته باشد. اما ناگهان خبر رسید که او با باشگاه بواویستای پرتغال به توافق رسیده و به این تیم پیوسته است.

پس از گذشت چند ساعت از این اتفاق حالا شاید بتوان درباره علت رخ دادن آن به نتایجی رسید. تا قبل از بازگشت سرور جپاروف، استقلالی‌ها به شدت پیگیر بازگشت رابسون بودند. آنها تمام تلاش‌شان را برای جلب رضایت باشگاه باهیا انجام داده بودند ولی باهیا درباره صدور رضایتنامه رابسون به شدت سخت‌گیری می‌کرد. اما بعد از اینکه جپاروف به استقلال برگشت و قرار شد نام او هم به فهرست بازیکنان اضافه شود پیگیری استقلالی‌ها درباره رابسون کم شد. مدیران این باشگاه اعلام کردند که هیچ چیز مشخص نیست و باهیا هنوز پاسخی نداده است. پس از اینکه رابسون اعلام کرد رضایت باهیا را جلب کرده است و به زودی به استقلال برمی‌گردد! به نظر می‌رسید همه چیز به خوبی و خوشی تمام خواهد شد اما مدیران استقلال همچنان منفعلانه عمل می‌کردند و هیچ واکنش مثبتی به این اتفاق نشان ندادند. سرانجام پس از یکی دو روز رابسون که دید استقلالی‌ها مثل روزهای قبل پیگیر بازگشت او نیستند به پیشنهاد بعدی خود پاسخ مثبت داد و به بواویستا پیوست.

در این ماجرا ظاهرا همه چیز به فهرست پر و پیمان و پردردسر استقلالی‌ها برمی گردد. قبل از ماجرای رابسون هم استقلالی‌ها باید نام دو نفر را از فهرست خود خارج می‌کردند و اگر رابسون هم برمی‌گشت باید نفر سوم هم از فهرست این تیم خارج می‌شد. این کار حاشیه‌ها و دردسرهای زیادی را برای استقلال ایجاد می‌کرد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا جایی که می‌توانند مانع ایجاد حاشیه شوند و به دنبال دردسر تازه نگردند. به همین دلیل پس از جذب جپاروف دیگر پیگیر بازگشت رابسون نشدند تا مجبور نشوند با جذب او نام 3 نفر را از فهرست خود خارج کنند. این سیاست نتیجه داد و رابسون به استقلال برنگشت و حالا استقلالی ها باید فقط دو نفر از فهرست خود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojz9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش منصوریان به شایعه حذف 3 بازیکنش