تاریخ انتشار: 1397/12/13 23:40
با وجود کسب بهترین نتایج؛
کد خبر: 107787

چرا قرارداد سرمربی مس رفسنجان اینگونه بسته شد؟!

مس رفسنجان با میشو نتایج خیلی خوبی را کسب کرده است.
چرا قرارداد سرمربی مس رفسنجان اینگونه بسته شد؟!

مس رفسنجان با میشو نتایج خیلی خوبی را کسب کرده است.از زمان حضور میشو کریستیچوویچ روی نیمکت تیم مس رفسنجان، این تیم نتایج بسیار خوبی گرفته است که می‌توان به پیروزی مقابل گل گهر صدرنشین و تساوی مقابل گل ریحان و سرخپوشان پاکدشت اشاره کرد.

نکته مثبت تیم مس رفسنجان از زمان حضور میشو آن می‌باشد که این تیم از لحاظ تاکتیکی به بلوغ فکری لازم رسیده است. آنها که پیش‌تر پس از یک گل خورده، خود را بازنده می‌پنداشتند، اکنون پس از گل خورده در تلاش برای جبران آن بازی می‌کنند و بعد از جبران، حتی به فکر پیروزی نیز هستند که قبلا چنین انگیزه‌ای را از این تیم شاهد نبودیم.

درحالی‌که قرارداد مربیان خارجی که به ایران می‌آیند به صورت دلار بسته می‌شود؛ میشو با تیم مس به صورت ریالی قرارداد بسته شده است. قرارداد وی که به زور به 100 میلیون تومان می‌رسد فقط تا پایان این فصل سرمربی رفسنجانی‌ها می‌باشد.

قرارداد نیم ساله رفسنجانی‌ها و کسب نتایج بسیار خوب میشو در شهر پسته سبب شده است تا هواداران این تیم انتظار داشته باشند تا قرارداد وی برای فصل آینده نیز تمدید شود. میشو سه فصل قبل نیز هدایت مس را برعهده داشت که این تیم را از سقوط نجات داده و به جمع مدعیان رسانده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olgqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛