تاریخ انتشار: 1397/07/12 15:30
کد خبر: 127663

اعتراف مربی پرتغالی سپاهان درخصوص همکاری با قلعه نویی

مربی پرتغالی سپاهان مدعی شد در ابتدا از همکاری با سرمربی این تیم در فوتبال باشگاهی ایران ترس داشت اما حالا به این همکاری افتخار می کند.
اعتراف مربی پرتغالی سپاهان درخصوص همکاری با قلعه نویی

از چهار سال گذشته به این سو روی تاوارز مربی دروازه بان های پرتغالی همواره در جمع مربیانی قرار داشته که با امیر قلعه نویی همکاری داشته اند. از تراکتورسازی تا ذوب آهن و حالا سپاهان این مربی پرتغالی به همراه یکی دو هموطن دیگرش جزو دستیاران پرافتخارترین مربی لیگ برتر قرار دارد.

روی تاوارز پیرامون این اتفاق گفت:« امسال چهارمین فصل همکاری من با آقای قلعه نویی است. قبل از از این که با او فعالیت کنم، شناختی نداشتم و زمانی که همکاری من با او آغاز شد می ترسیدم چون خارجی هستم و نگران بودم که نتوانم خودم را با شرایط و آداب و رسوم تطبیق دهم اما پس از آن دیدم که آدم فوق العاده ای هستند و از این که با ایشان همکاری می کنم به خود می بالم».

او ادامه داد:« سپاهان در چند سال گذشته سختی های زیادی کشیده و مشکلات زیادی داشته است. در حال حاضر ما از تمام توان خود استفاده می کنیم و با حضور مربی فهیمی مثل آقای قلعه نویی ، تلاش می کنیم بتوانیم به جایگاهی که شایسته سپاهان است، برسیم».

مربی پرتغالی در ادامه به شرایط دروازه بان های سپاهان اشاره و تصریح کرد:« دروازه بان های بسیار خوبی داریم و آنها خیلی با ارزش هستند. گلرهای ما با تمرینات زیاد در حال پیشرفت هستند و انتظار دارم که در آینده دروازه بان های خوبی تربیت کرده باشم. هم پیام نیازمند هم شهاب عادلی هم دیگر گلرهای جوان تیم ما استعدادهای نابی هستند که می توانند سرمایه فوتبال ملی ایران هم باشند».

تاوارز در پایان به برخورد طرفداران سپاهان اشاره و گفت:« در این مدت که با سپاهان همکاری می کنیم رفتارهای  خوبی از آنها دیدم و همیشه وقتی به من پیام می دهند بابت عملکردم تبریک می گویند. آنها برای ما خیلی مهم هستند و ما همیشه به کمک آنها احتیاج داریم».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om7vl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: نمیخواهیم صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم