تاریخ انتشار: 1395/11/12 18:58
کد خبر: 232239

خطیب: می‌خواهیم ایران را شکست دهیم و قهرمان غرب آسیا شویم

کاپیتان تیم بسکتبال لبنان گفت: ما برای خوشحالی هواداران تیم ملی لبنان می‌خواهیم ایران را شکست دهیم و قهرمان غرب آسیا شویم.
خطیب: می‌خواهیم ایران را شکست دهیم و قهرمان غرب آسیا شویم

تیم ملی بسکتبال ایران پس از کسب 2 پیروزی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا از ساعت 18:30 امروز به مصاف تیم ملی لبنان می‌رود. این مسابقه می‌تواند تعیین کننده قهرمان مسابقات باشد.

فادی الخطیب، بازیکن کهنه کار تیم ملی لبنان در مورد این بازی گفت: ما اگرچه تمرین کافی نداشتیم ولی برای رویارویی با ایران آماده هستیم و روحیه بالایی داریم. ما 2 بازی اول خود را به راحتی بردیم و تا حدی به نقاط ضعف خود برای بازی با ایران پی بردیم.

او ادامه داد: ما روی حمایت تماشاگران خود در این بازی حساب می‌کنیم چون آنها به ما انگیزه می‌دهند. ما برای خوشحالی آنها می‌خواهیم ایران را شکست دهیم و قهرمان غرب آسیا شویم.

لبنان با توجه به میزانی آسیا کاپ 2017 به این مسابقات راه پیدا کرده و نیازی نیست جزو 4 تیم برتر غرب آسیا قرار بگیرد. ایران نیز تا کنون با کسب 6 عنوان قهرمانی غرب آسیا، رکورددار است.

خطیب می‌گوید: ایران مثل همیشه رقیبی قدرتمند است. ما به اردن نیامدیم تا جواز صعود به آسیا کاپ را کسب کنیم ولی هدف ما قهرمانی در غرب آسیاست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ong5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری تیم ملی بسکتبال مقابل فلسطین