تاریخ انتشار: 1395/08/23 00:17
کد خبر: 249439

نایک رد شد تا آل اشپورت باقی بماند!

نایک رد شد تا آل اشپورت باقی بماند!

به گزارش فرتاک ورزشی، با پایان قرارداد شرکت آل اشپورت با فدراسیون فوتبال برای تامین توپ‌های لیگ برتر، گویا قرار است قرارداد جدیدی با این شرکت بسته شود تا مجددا تامین توپ‌های لیگ برعهده این شرکت باشد.

حبیب‌الله شیرازی، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، در مورد وضعیت توپ‌های لیگ برتر می‌گوید: «قرارداد منعقد شده در مورد توپ‌های لیگ برتری مربوط به زمان عزیزمحمدی در سازمان لیگ بود که مدت این قرارداد به پایان رسیده بود و در نهایت بعد از ایرادهایی که در ابتدا بازیکنان و مربیان از توپ‌های آل‌اشپورت گرفتند این ایرادها برطرف شد و ۳ سال از توپ‌های این شرکت استفاده کردیم. برای فصل جاری نیز ۳ نوبت آگهی مزایده در روزنامه‌ها منتشر شد که برند نایک، آل‌اشپورت و یک برند دیگر ابراز تمایل برای حضور در فوتبال ایران کردند که برند نایک با توجه به اینکه در ایران شعبه رسمی ندارد کنار گذاشته شد .

بنابراین قراردادهای توپ‌های آل‌اشپورت به احتمال فراوان تمدید خواهد شد و هیأت رئیسه سازمان لیگ این مسئله را تائید کرده است و در روزهای آینده نمایندگان سازمان لیگ با نمایندگان شرکت آل‌اشپورت برای تمدید قرارداد مذاکرات جدی را آغاز خواهند کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opaal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی پایانی دیدار بادران و مس کرمان از زبان شیرازی+فیلم