تاریخ انتشار: 1395/06/18 22:54
کد خبر: 262558

حواشی پایانی دیدار بادران و مس کرمان از زبان شیرازی+فیلم

دیدار تیم‌های بادران و مس کرمان از هفته پنجم لیگ دسته اول حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت که حتی کار به درگیری لفظی کشیده شد.
حواشی پایانی دیدار بادران و مس کرمان از زبان شیرازی+فیلم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حبیب‌الله شیرازی در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای انتهای بازی بادران تهران - مس کرمان اظهار داشت: داور بازی آقای رحیمی‌مقدم بود که یک دقیقه مانده به بازی یکی از بازیکنان مس کرمان را اخراج کرد. پس از سوت پایان بازی بازیکنان مس داور مسابقه را برای اعتراض کردن احاطه کردند و در این بازیکن بین شماره پنج این تیم (مجید ایوبی) بسیار عصبانی بود که بازیکنان مس او را آرام کرده و خواستند به رختکن برود.

 

وی در ادامه افزود: پس از رفتن بازیکن مس به رختکن، داور چهارم به داور مسابقه گزارش داد که بازیکن شماره پنج مس صحبت‌های ناشایستی انجام داده و داور هم خواست که این بازیکن را صدا بزنند تا به زمین برگردد. پس از پنج شش دقیقه بازیکن شماره پنج مس (مجید ایوبی) به زمین برگشت و داور هم او را اخراج کرد. در این بین هواداران بادران به شادی کردن پرداختند و این مسئله باعث عصبانیت یکی از همراهان یا اعضای نیمکت مس کرمان شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران که در ورزشگاه حضور داشت و ناظر این اتفاقات بود، گفت: عصبانیت این فرد (یکی از همراهان تیم مس کرمان) به درگیری لفظی او و یکی از لیدرهای تیم بادران انجامید. این جر و بحث کم مانده بود به درگیری فیزیکی هم کشیده شود و این فرد در حال بالا رفتن از نردبانی بود که از زمین به روی سکوها می‌رفت. با این حال با ورود نیروی انتظامی اجازه بالا رفتن به فردی که از همراهان مس کرمان بود، داده نشد و هواداران هم آن لیدر روی سکوها را آرام کردند که همه چیز ختم به خیر شد.

شیرازی تأکید کرد: این اتفاقات باعث ناراحتی منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی مس کرمان هم شد. او از هواداران بادران ناراحت شده بود. آنها هم وقتی ناراحتی ابراهیم‌زاده را دیدند با خسته نباشید گفتن به مس کرمان و تشویق ابراهیم‌زاده سعی کردند جو را آرام کنند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jka9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران از مهلکه مس گریخت/ مس هم چنان در حسرت اولین پیروزی
اختصاصی/