تاریخ انتشار: 1395/08/17 18:24
کد خبر: 250415

پیش بازی آلومینیوم اراک-مس کرمان/ سربلندان جام حذفی رودر روی هم!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه در اراک به مصاف مس کرمان می رود.
پیش بازی آلومینیوم اراک-مس کرمان/ سربلندان جام حذفی رودر روی هم!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب 16 امتیاز و با یک بازی کمتر در جایگاه دهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل مس کرمان نیز با شرایطی مشابه و به لطف گل زده بیشتر در جایگاه نهم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت 14:45 در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود در این رقابتها، مقابل نفت مسجدسلیمان با حساب 1-1 به تساوی رسیده است و میهمان نیز پس از کسب پیروزی دو بر صفر مقابل فولاد یزد، عازم اراک شده است.ضمن اینکه دو تیم در حدفاصل هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ در جام حذفی نیز به مصاف تیم های لیگ برتری رفته اند که آلومینیوم اراک توانسته است پیکان تهران را شکست دهد و در سوی دیگر مس کرمان نیز به سختی و در وقتهای اضافه مغلوب استقلال تهران شده است.

مس کرمان با هدایت منصور ابراهیم زاده در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می رود که تا به اینجای کار که 11 هفته از رقابتها گذشته است آنها با آمار 12 گل زده میانگین 1/09 گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده اند و 9 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا میانگین 0/82 برای گلهای خورده آنها نیز رقم بخورد.ضمن اینکه نماینده استان کرمان تا به اینجای لیگ در 5 مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.

در طرف مقابل شاگردان داوود مهابادی در 11 بازی قبل 10 بار دروازه رقبا را باز کرده اند و 7 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا در هر مسابقه به طور میانگین 0/91 گل زده و 0/64 گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد.اراکیها تا به اینجای مسابقات در 6 هفته از 11 هفته بازیها توانسته اند کلین شیت کنند.

مسی ها در حالی در این هفته یک دیدار خارج از خانه را تجربه می کنند که در این فصل در مصافهای خارج از خانه خود توفیق چندانی نداشته اند و از 5 جدالی که در آن میهمان بوده اند 4 تساوی و یک شکسته عایدشان شده است. در طرف دیگر نگاهی به دیدارهای خانگی آلومینیوم اراک در این فصل نشان می دهد نماینده استان مرکزی در 5 بازی ای که میزبان رقبا بوده است 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست تجربه کرده است.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم اراک می تواند با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم هم امتیاز خود، به رده های بالاتر جدول دست پیدا کند یا این مس کرمان خواهد بود که برای کشیدن خط بطلان روی روند ناکامی های خارج از خانه خود در اراک دست به کار می شود. یا اینکه اصلا حسب عادت مسی ها، که با 7 مساوی پرتساوی ترین تیم لیگ یک به شمار می روند، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت می دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opzeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی دغاغله: شانس آوردم که رباط پاره نکردم/ خدا دوستم دارد!