تاریخ انتشار: 1402/05/08 16:58
کد خبر: 1839

کرمانشاه میزبان مرحله اول کارته وان/ حضور بیش از سه هزار شرکت کننده در استان

کرمانشاه میزبان مرحله اول مسابقات کشوری کاراته وان سال ۱۴۰۲ در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود.
کرمانشاه میزبان مرحله اول کارته وان/ حضور بیش از سه هزار شرکت کننده در استان

شهر کرمانشاه از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۷ مرداد میزبان مرحله اول مسابقات کشوری  کاراته وان سال ۱۴۰۲ در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال خواهد بود.

به گفته سعید نصراللهی‌ رییس هیات کاراته استان کرمانشاه تا کنون بیش از ۳۲۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور برای حضور در این رویداد ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده و پیش‌بینی‌ می‌شود با توجه به حضور رده‌های سنی در مسابقات، استان کرمانشاه در طی ۸ روز شاهد ورود بیش از ۶ هزار نفر از هموطنانمان باشد.

نصراللهی‌ با اشاره به رضایت فدراسیون و شرکت‌کننده‌ها از میزبانی مرحله سوم کاراته وان در سال گذشته گفت:بیش از ده استان از نقاط مختلف کشور برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند که با لطف خداوند و عملکرد مناسب در سال گذشته موفق به اخذ میزبانی این مرحله شدیم.

قهرمان اسبق کاراته در ادامه عنوان کرد:مهمترین دستاورد ما در این میزبانی حضور ۲۵۰ ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات بوده که اگر کرمانشاه میزبان نبود این عدد شاید به ۳۰ نفر هم نمی‌رسید از طرفی دیگر ورود این تعداد از هموطنانمان به استان فرصت بسیار مناسبی برای معرفی کرمانشاه و جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی و توریستی آن است.

 سعید نصراللهی‌

وی با تاکید بر بالا بود سطح فنی مسابقات افزود: مسابقات مطابق جداول لیگ جهانی کاراته برگزار شده و امتیاز‌های کسب شده توسط کاراته‌کا‌ها در رنکینگشان تاثیر گذار بوده و در واقع این مسابقات به عنوان انتخابی تیم‌ملی در تمامی رده‌ها تلقی می‌گردد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش کرمانشاه و خصوصا خانواده کاراته بتوانند میزبان شایسته‌ای برای مهمانان گرامی باشند و بازهم شاهد رشد و طلوع ستاره‌های آینده کاراته در دل این مسابقات باشیم.

گفت وگو: پوریا منصوری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq5v4

آخرین اخبار