تاریخ انتشار: 1396/06/23 16:45
میرقربانی بازیکنانش را به خط کرد؛
کد خبر: 183163

گزارش تمرین امروز شهدای بابلسر/ بازی تحت فشار در دستور کار قرار گرفت

تمرینات شهدا بابلسر پس از برتری مقابل استقلال اهواز و برگزاری تمرین ریکاوری در زمین ورزشی دانشکده نواب تعطیل شد و بازیکنان پس از یک روز استراحت، از ساعت ۱۳:۰۰ امروز تمرینات آماده سازی خود جهت دیدار برابر سردار بوکان را در زمین ورزشی زیارکلا زیر نظر صابر میرقربانی و کمک هایش آغاز کردند.
گزارش تمرین امروز شهدای بابلسر/ بازی تحت فشار در دستور کار قرار گرفت

 بازیکنان و کادرفنی شهدای بابلسر پس از آماده شدن برای حضور در تمرین، راس ساعت ۱۳:۰۰ با جمع شدن در گوشه ای از ورزشگاه به صحبت های صابر میرقربانی، سرمربی تیم در مورد روند بازی قبل و هدف پیش رو گوش دادند و سپس بازیکنان بدن های خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. با گرم شدن بدن بازیکنان یوسف فضلی، مربی گلرهای تیم با بردن دروازه بانان به دروازه شمالی ورزشگاه تمرینات تخصصی را در دستور کار قرار داد و دیگر بازیکنان زیر نظر علی رازقیان، حسین حسین جانی، بهزاد محمدحسین پور و عارف حسن زاده، کمک های میرقربانی تمرینات تخصصی را انجام دادند. با گذشت حدود یک ساعت از تمرین صابر میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر با برگزاری یک بازی تحت فشار خواسته های تاکتیکی خود از بازیکنان برای دیدار برابر سردار بوکان را به آنها دیکته کرد تا در نهایت تمرین امروز شهدا پس از حدود ۱۰۰ دقیقه با سرد کردن بدن بازیکنان به پایان برسد.

حواشی تمرین؛

*با وجود تصمیم کادرفنی مبنی بر برگزاری تمرینات شهدا در ورزشگاه زیارکلا که از نظر جغرافیایی در شهر همجوار بابلسر قرار دارد و علاقمندان برای رسیدن به محل تمرین تیم محبوب خود باید مصافتی حدود ۲۰ کیلومتری را طی کنند‌ تا به تمرینات برسند، چیزی حدود ۳۰ هوادار تمرین امروز شهدا را از نزدیک تماشا کردند.

*هیجان و جدیت میرقربانی و کمک هایش در انجام تمرینات تاکتیکی جو خاصی را در تمرین امروز به وجود آورده بود که بازیکنان تمام سعی خود را بکار می گرفتند تا به بهترین نحو ممکن خواسته های کادرفنی را انجام دهند.

*در برگزاری تمرین تاکتیکی، کری به وجود آمده بین بازیکنان خط دفاعی و خط تهاجمی تیم موجب شد تا صحنه های زیبایی در ورزشگاه رقم بخورد.

*در طول تمرین محسن نوروزی، سرپرست تیم و میلاد محمدی پیگیر کار صدور کارت بازیکنان جدید و مهیا کردن مقدمات سفر تیم به بوکان بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or7og

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران صابر میرقربانی در شهدای بابلسر معرفی شدند
با ورود علیرضا رازقیان؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛