تاریخ انتشار: 1396/06/11 21:05
نمی‌توانم معجزه کنم و باید صبور بود؛
کد خبر: 185315

افاضلی: نیاز به زمان بیشتری دارم/ فرقی بین بازیکنان بومی و غیربومی نمی‌گذاریم!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: این تیم حدود 100 جلسه تمرینی عقب است و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.
افاضلی: نیاز به زمان بیشتری دارم/ فرقی بین بازیکنان بومی و غیربومی نمی‌گذاریم!

 هومن افاضلی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: شرایط تیم صبا به لحاظ جسمانی و تاکتیکی اصلا مناسب نیست و ما از بازیکنان شناختی نداریم و امیدواریم در تعطیلات لیگ بخشی از تمرینات عقب افتاده را جبران کنیم. 

وی با بیان این که امروز بازیکنان صبا توانستند در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ و مدعی صعود به لیگ برتر با غیرت یک امتیاز به دست بیاورند، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط ایده آل را نداریم و نمی توانیم معجزه کنیم و از هواداران می خواهیم صبور باشند. 

سرمربی صبای قم با اشاره به این که با برنامه ریزی مستمر و حمایت مسئولان باشگاه می توانیم به جایگاه مطلوبی دست یافته و در نیم فصل دوم صبای متفاوتی را شاهد باشیم گفت: مهمترین مساله، اتحاد و همدلی و حمایت از تیم فوتبال صبای قم است و ما نیاز داریم که بازیکنان باتجربه به تیم قم کمک کنند. 

وی در پایان با بیان این که در فوتبال حرفه ای بازیکنان و مربی می آید و می رود و آنچه برای شهر باقی می ماند، باشگاه است که مردم باید به آن افتخار کنند، افزود: باید شرایطی را فراهم بیاوریم که در پایان فصل شرمنده مردم و هواداران نباشیم و بازیکنان بومی را به گونه ای در اختیار بگیریم که در خدمت صبا باشند و به طور حتم بازیکنان بومی در شرایط یکسان در اولویت قرار دارند. 

دیدار 2 تیم فوتبال صبای قم و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ormed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افاضلی: فهرست تیم ۷ جای خالی دارد/ صبا فعلا نمی‌تواند مدعی صعود باشد!
به نکونام پیشنهاد گپ زدن در جایگاه ویژه را می‌دهم؛

دو مربی جدید به کادرفنی صبا اضافه شدند
کادرفنی صبای قم تکمیل شد؛

پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛