تاریخ انتشار: 1396/05/08 11:56
کد خبر: 192387

شوخی پرسپولیسی ها با خلیل زاده و پاسخ جالب شجاع به هم تیمی هایش!

شوخی پرسپولیسی ها با خلیل زاده و پاسخ جالب شجاع به هم تیمی هایش!

پرسپولیس روز پنجشنبه در اولین هفته لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از تیم فولاد خوزستان پذیرایی کرد و در نهایت توانست با شکست 2 بر صفر این تیم، لیگ جدید را با پیروزی آغاز کند. ستاره دیدار پرسپولیس برابر فولاد بدون تردید شجاع خلیل‌زاده بود. مدافع جدید سرخپوشان در این بازی و البته در غیاب سیدجلال بارها جلوی حملات بازیکنان فولاد ایستاد و تقریبا روی تمام ضربات سر هم یک سر و گردن بالاتر از حریف بود. شجاع در نیمه دوم با زدن اولین گل خود برای پرسپولیس توانست به خوبی در بین بازیکنان و همچنین هواداران پرسپولیس جا باز کند تا حالا با آسودگی بیشتری فصل را ادامه دهد.

اما در پایان بازی نکته جالبی در رختکن سرخپوشان اتفاق افتاد. هنگامی که شجاع‌ خلیل‌زاده به رختکن رسید چند بازیکن پرسپولیس با شوخی و خنده خطاب به او گفتند: «حالا که شجاع گل زده، به هر کسی برسد مصاحبه می‌کند!» این جمله کافی بود که مدافع پرسپولیس خیلی زود در مقام پاسخگویی بربیاید: «مطمئن باشید من امروز اصلا مصاحبه نمی‌کنم.» بعد از گفتن این جملات شجاع از رختکن بیرون آمد و اتفاقا از همان ابتدای جایگاه خبرنگاران تا انتهای آن تقریبا با همه مصاحبه کرد که البته این حرکت از چشم بازیکنان دور نماند.

سرخپوشان بعد از رسیدن به شجاع به او گفتند: «مگر قرار نبود مصاحبه نکنی؟» در این لحظه جواب شجاع به همبازی‌هایش جالب بود. او فقط به این جمله بسنده کرد: «من مصاحبه‌ای نکردم! فقط از مسلمان تعریف کردم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orw8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 سرباز احتمالی برانکو برای سوپرجام